Verzameling webshops

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Post Reply
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

Ik heb jullie hulp nodig.
Heb iets besteld bij chainreactioncycles (betaling via overschrijving)
en ik krijg hier een heleboel info (sort-code, swift-code, iban, account n°)
de overschrijving moet wss gebeuren naar het iban nummer, maar hoogstwaarschijnlijk moet er ook een mededeling geplaatst worden zodat ze weten waar het over gaat...
Iemand ervaring met crc die me kan zeggen welke code moet gebruikt worden?
Bedankt alvast
Peter 8520
Mountainbiker

Post by Peter 8520 »

Al een paar keer besteld bij www.roseversand.de, heel snelle service, binnen de 2-3 werkdagen thuisgeleverd. Je kan gratis hun 1000 blz. catalogus thuisgestuurd krijgen, interessant voor de nieuwigheden, ook als je er niks besteld. Alles is bestelbaar: van een ventieldopje tot een ganse fiets...
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

Heel goed ervaring met bike customizers uit nederland.
Vrijdag betaald en de dag zelf belden ze nog dat er iets niet in hun bezit was. Het geld van desbetreffend product onmiddelijk teruggestort gekregen en vandaag de onderdeeltjes al thuis ontvangen =D>
buffaloyann
Mountainbiker

Post by buffaloyann »

Uitstekende ervaringen met www.bike-discount.de ! Scherpe prijzen en snelle, correct levering.
jos1
Mountainbiker

Post by jos1 »

ik heb de webshop geprobeerd die nu reclame maakt hier op het forum : www.all4bikes.be ; heb een zadel gekocht : ruime keuze; de levering was snel & alles ok . Ook grote keuze in andere onderdelen precies, alles specifiek voor mtb.
MansonGT
Mountainbiker

Post by MansonGT »

HyperBaton wrote:Ik wil toch wel eens www.chainreactioncycles.com aanprijzen. Zeer mooie prijzen, versturen gratis naar België vanaf 110 euro geloof ik. Als iets niet in stock is, zullen ze niet twijfelen om het in 2 of 3 keer te verzenden zonder extra kost.

Ik heb er nu 2 maal besteld voor toch een aanzienlijk bedrag en ik ben er zeer tevreden over. Betalen kan met Paypal, dus je betaling gebeurt direct, wat ook weer de levertijd bevordert. Waarschijnlijk kan je wel overschrijven ook, dat heb ik niet bekeken.
idem hier, al 7 bestellingen gedaan bij CRC, uitstekende telefonische klantenservice (in het Engels) niks dan lof

betalen met een gewone overschrijving is ook mogelijk ;)
matthias -fox- d wrote:Ik heb jullie hulp nodig.
Heb iets besteld bij chainreactioncycles (betaling via overschrijving)
en ik krijg hier een heleboel info (sort-code, swift-code, iban, account n°)
de overschrijving moet wss gebeuren naar het iban nummer, maar hoogstwaarschijnlijk moet er ook een mededeling geplaatst worden zodat ze weten waar het over gaat...
Iemand ervaring met crc die me kan zeggen welke code moet gebruikt worden?
Bedankt alvast
voor de mededeling:
gewoon je ordernummer is voldoende ;)
"OrderID : xxxxxxx"
Ramboke
Mountainbiker

Post by Ramboke »

Een goede site met sportvoeding ontdekt: www.sportfoods.be

Troeven: scherpe prijzen/ snelle levering/professionele uitleg over het nut van elk product.

Zeer goede ervaringen mee!
Simpson
Mountainbiker

futurum

Post by Simpson »

Snelheid van leveren is voor de meeste hier erg belangrijk , na de prijs uiteraard .
Nu bestelde ik zondag 11/04/2010 een paar Crossmax ST wielen 26' met 6-gaatsbevestiging online bij de Futurum-webshop , betaalde met overschrijving in de hoop ze tegen 't dit weekend thuisgeleverd te krijgen . Op hun website zeggen ze te leveren tussen 1-4 werkdagen , alhoewel ze op zaterdag ook leveren via TNT .
Dus betaling snel uitgevoerd op zondag 11/04/2010 en gewacht op de bevestiging van betaling , die ik dus woensdagochtend 14/04/2010 om 08h18 toe kreeg . Dus snel geteld zou ik maximum vier dagen later mijn wielen mogen ontvangen , woensdag meegeteld omdat ze 's morgens de betaling al bevestigd hadden en zaterdag ook omdat TNT dan nog langskomt .
Als verkoper in 't dagelijks leven weet ik erg goed wat zo'n beloftes inhouden , word er ook op afgerekend dus verwacht ik dat ook als ik een keer klant ben .
Helaas tot op heden nog niet eens de bevestiging gekregen dat ze verstuurd zouden zijn . Bij nazicht op de website staan ze nog in voorraad en heb ook geen bericht gekregen als zouden ze momenteel niet leverbaar zijn . Meer dan een bericht betaling goedgekeurd vind je niet terug op je persoonlijke pagina , terwijl er toch codes staan om aan te geven hoever ze staan met je bestelling , er zou zelfs eerst nog een bericht moeten volgen dat de order moet klaargezet worden voor verzending alvorens verzonden te worden . Dus aan dit tempo heb ik ze waarschijnlijk kort voor ik vertrek naar Roc d'Azur 2010
Als je op je website dan plaatst dat je een snelle levering garandeert , dan is er toch iets mis .
Heerlijk weer , maar geen wielen om mee te gaan bollen . Annuleren heeft geen zin , want dan zie ik mijn geld ongetwijfeld de eerste week ook niet terug , als ze er al geen kosten zouden aftrekken ( er staat op hun website van niet maar ze zouden ook binnen max. 4 dagen leveren )
In ieder geval , de laatste keer dat ik iets bestel bij hun en onder 't motto : als 't goed is zegge 't voort , als 't slecht is dan moet 't ook gezegd worden , plaats ik deze "post" [-X
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

Simpson,

Je hebt ten alle tijde recht om een bestelling te retourneren.

Kijk eens bij ons op http://www.all4bikes.be en dan linksboven "Verzenden en retourneren"
Hang Ten
Mountainbiker
Location: Merida HFS-3000 V '09 & Bianchi Infinito C2C 105 2010

ChainReactionCycles...aftersales service?

Post by Hang Ten »

Op zo 11/04 bestelling gedaan (Camelbak classic 2010, camelbak cleaning set, BBB waterflex overshoes, Sram powerlink en Topeak mudguard M1 & M2) twv 129,16€.
Op donderdag 15/04 levering ontvangen, maar met slechts één BBB overschoen (alleen de linker) erin ipv een set.
Onmiddelijk een email verzonden naar sales@chainreactioncycles.com, maar geen respons tot op heden.
Ook emails verzonden naar Customerservice@Chainreactioncycles.com en warranty@chainreactioncycles.com op 17/4 met een scan erbij van het invoice document, maar ook hier tot op heden geen gehoor.
Telefoneren heeft al helemaal geen zin, het lijkt wel zo'n VT4 belspellijn!

Iemand hier ook ervaring mee? Zo ja, is er een oplossing voor of is het normaal dat je na 3 werkdagen nog geen respons krijgt en moet ik (naïef) nog even wachten?

Na zoveel goeds gehoord te hebben over CRC, vind ik het jammer dat ik voorlopig negatieve feedback moet geven! :-?
Last edited by Hang Ten on Tue 20 Apr 2010 13:28, edited 1 time in total.
Post Reply