Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Vraagje,

we hadden hier de discussie over hoe lang je "beginner" zijt.
kan iemand (misschien vant forum zelf) ons eens duidelijk vertellen tot hoe lang "ancienniteit" :-D we hier onze sportieve prestatie mogen posten.

alvast bedankt !
focustunerke
Mountainbiker

Post by focustunerke »

vandaag 72km op de weg gereden. 23.8 gemiddeld. Maar wat een wind, en die regen :evil:
Twas eens een goeie training é :-D
Toon_D
Mountainbiker

Post by Toon_D »

Vandaag 30km gereden. Eerste keer buitengekomen dit jaar :oops:
25 gemiddeld.
Vale
Mountainbiker

Post by Vale »

Door de week ga ik joggen, gisteren gaan joggen met mijn jongste herder (hond dus).
Ipv een half uur joggen, heb ik een half uur sprint gedaan :roll:

Morgen toch maar weer alleen 8)
Magnum_
Mountainbiker

Post by Magnum_ »

Ik ben vandaag nog maar eens een toerke gaan lopen. Zalig weer, was het maar het hele jaar zo mooi.

Ik ben bovendien bezig met hundredpushups.com, ik ben eens benieuwd ;-) Week 2 dag 2 & counting.
ikke met de fiets
Mountainbiker

vandaag effe een uurke souplesse ...
Putkop
Mountainbiker

Post by Putkop »

Gisteren een km of 70 gereden op de baan aan een 26 gemiddeld en vandaag een km of 13 gelopen in een uur en 10 minuten ofzo.
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

Na enkele weekjes wat last vd knieën en scheenbeen (bot-wildgroei na accident) , ben ik vandaag volle moed ....
...gewandeld nr de fietsenmaker om het nieuwe paardje af te halen :P dat is zowat al het sportiefste van vandaag :lol:
ikke met de fiets
Mountainbiker

looneycooney wrote:Na enkele weekjes wat last vd knieën en scheenbeen (bot-wildgroei na accident) , ben ik vandaag volle moed ....
...gewandeld nr de fietsenmaker om het nieuwe paardje af te halen :P dat is zowat al het sportiefste van vandaag :lol:
en dan toch teruggekomen mé uw paard ni ? zijt ge'm ni gaan inrijden dan ? :bounce:
looneycooney
Mountainbiker

Post by looneycooney »

hey!
hehe idd , teruggereden en klein toerke gemaakt met hem :p
Hij heeft al wat gereden idd , maar het mag toch nog wat km's bij .
zadel , pedalen etc staan goed afgesteld nu, maar ik moest nog een keuze maken qua stuurafstelling en daar ben ik nog niet toegekomen.
Moet vooral zien dat ik alles qua afmeting goed uitkies , anders kan de zithouding verkeerd komen ..vermoedelijk een ritchey-stuurstem en een riserbar , maar de riserbars van ritchey komen niet goed uit..dus nog wat opzoekwerk welke keuze ik ga maken :-)
Misschien ga hij zijn doop krijgen komend weekend in Spa , helaas heb ik vorige week slecht nieuws gekregen vd dokter..heb wat teveel wildgroei op mijn linkerknie en daarmee kreeg ik de laatste ritjes dikwijls spierpijnen en opgespannen spieren ..misschien moet ik onder het mes ..en volgende maand al nr senegal vertrekken , het word allemaal nipt , ik hoop dan ook dat het nog goed komt tegen dan.
Post Reply