Gisteren rond 6u de radar bekeken en er viel net een gat te bespeuren tussen 9 en 11/12u. Dus ben ik aangezet en heb genoten van het tochtje, warm genoeg, goed bollend ondanks natte ondergrond! Dus Lowie had gelijk ivm het weer!Zotte Marre wrote:Ik heb nog niet het genoegen gehad jullie tocht te rijden, ik keek er al naar uit om het dit jaar eindelijk te kunnen doen ('t is niet bij de deur, hoor, 1,5u rijden enkel). Dus ik weet ook niet hoe jullie accomodatie ervoor staat, vandaar een puur objectieve vraag of de tocht staat of valt met die tent ...lowie wrote: Deze jongen mag volgende keer eens een vergadering meemaken, en dan zal hij zich dit wschl. niet meer afvragen :ZATERDAG 12.00 : WAAR EN HOE ?Zotte Marre wrote:Puur uit interesse hoor, maar wat hoeft een TT afgelast te worden als er geen tent kan geplaatst worden? Of is die zo essentieel?
Het kan gerust zijn dat het weer geen tent toelaat maar wel de tocht. Juist omdat ik ook in een organisatie zit (vogel zelf maar uit dewelke !) stel ik mij deze vraag, en heb ik het volle respect dat jullie in een nachtelijke vergadering alle mogelijkheden zijn afgegaan, zonder absurde risico's te nemen! Zoals een toporganisatie hoort te doen. Mochten de weersomstandigheden in de loop van de dag toch een afgelasting van jullie tocht vereisen, dan heb ik daar alle respect voor!
Spijtig dat ik nu pas de uitnodiging op jullie vergadering van vanmiddag lees, zo snel kan ik er nooit geraken!![]()
Succes morgen, jongens, normaal gezien ben ik er bij !
Puike organisatie, jongens, ik ken de accomodatie je jullie normaal kunnen verzien niet, maar er zijn organisaties die minder bieden dan wat jullie als "noodoplossing" voorzien. Ik suggereerde dus niets negatief met mijn vraag, hé, al is dat spijtig genoeg een beetje de "sfeer" op dit forum.
Proficiat aan de organisatie!