Zo 28/02/2010 Mol-Wezel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Re: gaat de tocht door ?

Post by Zotte Marre »

Zotte Marre wrote:
lowie wrote: Deze jongen mag volgende keer eens een vergadering meemaken, en dan zal hij zich dit wschl. niet meer afvragen :
Zotte Marre wrote:Puur uit interesse hoor, maar wat hoeft een TT afgelast te worden als er geen tent kan geplaatst worden? Of is die zo essentieel?
ZATERDAG 12.00 : WAAR EN HOE ?
Ik heb nog niet het genoegen gehad jullie tocht te rijden, ik keek er al naar uit om het dit jaar eindelijk te kunnen doen ('t is niet bij de deur, hoor, 1,5u rijden enkel). Dus ik weet ook niet hoe jullie accomodatie ervoor staat, vandaar een puur objectieve vraag of de tocht staat of valt met die tent ...

Het kan gerust zijn dat het weer geen tent toelaat maar wel de tocht. Juist omdat ik ook in een organisatie zit (vogel zelf maar uit dewelke !) stel ik mij deze vraag, en heb ik het volle respect dat jullie in een nachtelijke vergadering alle mogelijkheden zijn afgegaan, zonder absurde risico's te nemen! Zoals een toporganisatie hoort te doen. Mochten de weersomstandigheden in de loop van de dag toch een afgelasting van jullie tocht vereisen, dan heb ik daar alle respect voor!

Spijtig dat ik nu pas de uitnodiging op jullie vergadering van vanmiddag lees, zo snel kan ik er nooit geraken! :wink:

Succes morgen, jongens, normaal gezien ben ik er bij ! [-o<
Gisteren rond 6u de radar bekeken en er viel net een gat te bespeuren tussen 9 en 11/12u. Dus ben ik aangezet en heb genoten van het tochtje, warm genoeg, goed bollend ondanks natte ondergrond! Dus Lowie had gelijk ivm het weer!

Puike organisatie, jongens, ik ken de accomodatie je jullie normaal kunnen verzien niet, maar er zijn organisaties die minder bieden dan wat jullie als "noodoplossing" voorzien. Ik suggereerde dus niets negatief met mijn vraag, hé, al is dat spijtig genoeg een beetje de "sfeer" op dit forum.

Proficiat aan de organisatie!
Guidoker
Mountainbiker

Post by Guidoker »

Onze collega's van de Wezeldrivers en Lowie met zijn Buurtwerking hebben met deze inrichting bewezen dat ze hun 5 sterren als organisator ruimschoots verdienen. =D> Je moet het maar meemaken de avond voor de inrichting nog alles verhuizen!
1ste deel van het parcours enorm zwaar, de Berkenbossen en omgeving hebben wat meer last van regenwater dan de Most. 2de deel lag er heel wat beter bij, maar een groot deel van de naft was al opgebruikt. :(
Met 1100 deelnemers kunnen ze ook best tevreden zijn met dit stormweer.
Binnenkort komen we met ons clubke "baanjanetten" den Tom Boonen rijden, ook een organisatie van de Wezeldrivers. Die rit is voor mij al zwaar genoeg zo in het begin van het zomerseizoen. :-) :-) :-)
Ilyes
Mountainbiker

Post by Ilyes »

Waar vind ik meer info over den Tom Boonen classic?
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

@Ilyes: had je geen andere avatar kunnen kiezen, deze is van onze Mister T., en gaat er niet kunnen mee lachen... Je bent gewaarschuwd! :wink:
Ilyes
Mountainbiker

Post by Ilyes »

Jeugdsentiment leeft eeuwig :-$
bidonhouder1
Mountainbiker

Post by bidonhouder1 »

Ilyes wrote:Waar vind ik meer info over den Tom Boonen classic?
U hebt pb sucka :wink:
Ilyes
Mountainbiker

Post by Ilyes »

Als't een beetje past in m'n tainingsschema kom ik zeker af!
wardje
Mountainbiker

Post by wardje »

turbotiger wrote:
peerke1967 wrote:Ik zou zeggen allen daarheen op 24 april, zelfde organisatie, zelfde kwaliteit, maar dan voor baanjanetten zoals die hier genoemd worden.
Mijn hart ligt bij het biken maar in de zomermaanden pik ik er toch af en toe een semi-klasieker en klassieker tussen uit.
WAT EEN WALGELIJKE BENAMING TOCH DAT "BAANJANETTEN"
ten eerste; de baan is een wielerpiste !
dus ik neem dan maar aan dat je de weg bedoeld ?
ten tweede;mtb is een nog prille uitvinding, dus valt dan elke fietser die meer dan 15 jaar actief is dan onder deze absurde beschuldiging ?

graag wat meer respect en laat iedereen zijn hobby beleven op zijn/haar manier !
k denk dat de meeste onder ons hard lachen nu , ikzelf fiets notabene
ook al meer dan 25 jaar zowel mtb ! als baan !,,,
als ge uw aangesproken voelt ...jammer ..
dat noeme ze eigenlijk , humor of lol , of grapkes ..., maar sommige kenne dat niet meer ...ook onderweg niet #-o
dus maak uw niet zo druk ... :drunk:
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

turbotiger wrote:ten tweede;mtb is een nog prille uitvinding, dus valt dan elke fietser die meer dan 15 jaar actief is dan onder deze absurde beschuldiging ?
Pril? Wat een ongelofelijke kenners zitten er hier op dit forum... Mijn eerste MTB dateert van 1992, en er zitten (of zaten) hier MTB'ers van de jaren 80...
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

RigolleM wrote:
turbotiger wrote:ten tweede;mtb is een nog prille uitvinding, dus valt dan elke fietser die meer dan 15 jaar actief is dan onder deze absurde beschuldiging ?
Pril? Wat een ongelofelijke kenners zitten er hier op dit forum... Mijn eerste MTB dateert van 1992, en er zitten (of zaten) hier MTB'ers van de jaren 80...
"BAANJANETTEN" klinkt al even onschuldig als "FLIKKEN" (in Gent), alleen wie er zelf aanstoot aan neemt, begin te overreageren!
Toeme toch, alles wordt hier toch serieus genomen ... #-o #-o #-o
Post Reply