HOUFFALIZE 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Ik ben ingeschreven ,fun A met vergunning 8)
Kenny_
Mountainbiker

Post by Kenny_ »

Hoe kennen ze dan de start-nummers toe?

Is het dan volgens inschrijving of volgens betaling, want betaling is alelen mogelijk ter plaatsen.
WIP
Mountainbiker

Post by WIP »

plaats wordt bepaald bij afhalen startnr.
Kenny_
Mountainbiker

Post by Kenny_ »

dus bij betaling/afhalen nummer ter plaatsen?

Ik zie dat je vrijdag tss 13.00 en 18u je kan registreren.

Dus theoretisch als je daar als eerste bent om 13u dan krijg je de eerste startplaats (FunB) of zie ik dat mis.
Onafhankelijk van wnn je je online hebt ingeschreven, juist?
MX jorgy
Mountainbiker

Post by MX jorgy »

Kdacht zoiets ja #-o
lefty-rider
Mountainbiker

Post by lefty-rider »

Plaats wordt bepaald door de pre registratie en het klassement van de merida challenge voor de Fun A en Elites. Voor Fun B is het enkel pre registratie
WIP
Mountainbiker

Post by WIP »

andere jaren was ik al in februari ingeschreven voor FUN B (11ste), kreeg gewoon mijn nr wanneer ik die ging afhalen en betalen, box 2 ergens rond de 50ste plek #-o
jervanheg
Mountainbiker

Post by jervanheg »

De aanleg van het parcours is al goed gevorderd. Je kan al ganse stukken afrijden. Het nieuwe pad, dat loopt vanaf het lycée aan de overkant van de straat naar omhoog is best pittig, maar smal.
Daarnet een flink stuk verkend, weliswaar te voet; want er ligt hier 20cm sneeuw....
jervanheg
Mountainbiker

Post by jervanheg »

De kogel is door de kerk.... al wie het WorldCup parcours wil uitproberen... na de W.C. in mei wordt het parcours permanent opengesteld.

Een klein stukje zal vermoedelijk niet inbegrepen zijn : de technische stand ter hoogte van het Lycée... (ook maar best, want anders moet je voor een plat lusje van 300 meter de grote weg 2x kruisen).
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

jervanheg wrote:De kogel is door de kerk.... al wie het WorldCup parcours wil uitproberen... na de W.C. in mei wordt het parcours permanent opengesteld.
Van waar komt die info... ?
Want er was een lokale club die een aanvraag ingediend had om van de sertomont(brandweer) hun persoonlijk eigendom van te maken.
Post Reply