is er al iets van informatie over deze tocht?
Iemand info van vorig jaar?
Zo 07/03/2010 Kalmthout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jakke-pompier
- Mountainbiker
-
Lee Towers
- Mountainbiker
Post by Lee Towers »
Gaat dun deze ook over het klein schietveld?
Dan zullen we wel een duikboot nodig hebben?
Heeft er iemand misschien een gps parcours van vorig jaar?
Dan zullen we wel een duikboot nodig hebben?
Heeft er iemand misschien een gps parcours van vorig jaar?
- joske uit breda
- Mountainbiker
Post by joske uit breda »
VRaagje aan de inrichters? Welke richting gaat de tocht?? Vandaag (28 febr) toerke gedaan in ESSEN-Wildert. Vond maar een saaie tocht. Veel asfalt veel rechte stukken. Als je ziet wat die streek te bieden heeft. De tocht ging richting Huybergen. Alle heuveltjes en singletracks daar werden niet benut. (mocht niet zei de organisatie) Ook op de kalmhoutse heide werd het een saaie bedoening. Ik hoop dat jullie wat meer te bieden hebben..???

Vorige edities gingen grotendeels over 't militair domein.
Ik heb vorige weken al 2 maal over dit militair domein gereden :
* Vasco (Bosduin) : redelijk zompig + zware modderstroken
.
* Achterbroek : goed berijdbaar (droger en bevrozen stukken)
.
Als er deze week nog neerslag bijkomt (na de zondvloed van vandaag), kunnen we de duikboot van 'Lee Towers' wel gebruiken. Op dit moment is er bijna geen doorkomen aan, denk ik.
Laten we hopen dat het deze week het water nog wat kan wegtrekken en er zeker geen bijkomt
.
Ik heb vorige weken al 2 maal over dit militair domein gereden :
* Vasco (Bosduin) : redelijk zompig + zware modderstroken
* Achterbroek : goed berijdbaar (droger en bevrozen stukken)
Als er deze week nog neerslag bijkomt (na de zondvloed van vandaag), kunnen we de duikboot van 'Lee Towers' wel gebruiken. Op dit moment is er bijna geen doorkomen aan, denk ik.
Laten we hopen dat het deze week het water nog wat kan wegtrekken en er zeker geen bijkomt
- rubber-12
- Mountainbiker
Dat stuk van vandaag (Essen) ligt minstens 10 km van de start bij Van Trier.Boduognat wrote:Daar passeert de toer van Kalmthout niet he ! (allez voorgaande jaren toch niet. 't zou moeten zijn dat ook deze toer ineens een totaal andere richting uitgaat)
Zaterdag zal ik eens een verkenningstoertje doen in het Klein Schietveld. Het zal wel met de modderbanden worden.
Het is trouwens altijd wreed druk op die TT.
- mallybiky
- Mountainbiker
Zie http://www.grasoft.be/mtb/tracks/ShowGP ... 090301.gpx voor het parkoer van vorig jaar.Lee Towers wrote:Heeft er iemand misschien een gps parcours van vorig jaar?
-
Lee Towers
- Mountainbiker
Post by Lee Towers »
mmmmm
met deze route zitten er mogelijk niet al te veel kilometers in het zompige deel van het klein schietveld
En de weergoden houden het -tot op heden- deze week ook overwegend droog.
Kan mooi worden
En de weergoden houden het -tot op heden- deze week ook overwegend droog.
Kan mooi worden