Zo 28/02/2010 Mol-Wezel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
turbotiger
Mountainbiker

Post by turbotiger »

peerke1967 wrote:Ik zou zeggen allen daarheen op 24 april, zelfde organisatie, zelfde kwaliteit, maar dan voor baanjanetten zoals die hier genoemd worden.
Mijn hart ligt bij het biken maar in de zomermaanden pik ik er toch af en toe een semi-klasieker en klassieker tussen uit.
WAT EEN WALGELIJKE BENAMING TOCH DAT "BAANJANETTEN"
ten eerste; de baan is een wielerpiste !
dus ik neem dan maar aan dat je de weg bedoeld ?
ten tweede;mtb is een nog prille uitvinding, dus valt dan elke fietser die meer dan 15 jaar actief is dan onder deze absurde beschuldiging ?

graag wat meer respect en laat iedereen zijn hobby beleven op zijn/haar manier !
rob van laer
Mountainbiker

Post by rob van laer »

had ik ok aan gedacht om dat te doen, vlug even verwisselen en verder te rijden, maar omdat mijne rug al zo tegenstak en achterwerk niet meer akkoord ging om op de zadel te wille zitten, ben ik maar doorgereden

Michaël wrote:
rob van laer wrote:ikke helaas al terug

stond om 7.45 aan de inschrijvingstafel, en meteen vertrokke voor de 40 dacht ik
ma na 5 min merkte ik da mijne achterkant beetje teveel pijn deed van gisteren bij vervecke.
en bij de eerste kleine berg na beneden stak ik al tege ne boom.
Geen remme meer achteraan, remblokke zuiver op van gistere bij vervecke denk. dus weislijk besloten om bij de bevoorrading de baan op te gaan en via de keiheuvel terug na wezel te gaan.
Beetje vroeger thuis dan verwacht, ma organisatorisch gzien was het voor mij zeker geslaagd, enkel de afspuit stond niet klaar, ma da kan aan mij gelegen hebbe dak te vroeg binne was ;-) ;-) ;-)
?Waarom die van voor niet er vanachter opgeschroefd dan??
Ook terug van de 45km en het ging zeer goed. Natuurlijk kan er niet gezegd worden dat er geen modder lag, maar tijdens de hele rit wel droog gebleven. Niet moeten wachten aan de afspuitstand of frietkraam. =D> (maar dat kan ook aan mijn snelle tempo gelegen hebben :wink: :oops: )
Deze morgen nog getwijfeld om te komen, maar het was de moeite waard. Dank aan de organisatoren om alles weer in goede banen te leiden. =D> =D> 43,90 km AVS 22,1
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

[quote="turbotiger: DE ZWAKKEN VALLEN AF ![/quote]
mecri...Om 6u30 goot het in Kontich en ben blijven liggen...fijn te weten wat je over mij denkt #-o :^o
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Post by peerke1967 »

turbotiger wrote:
peerke1967 wrote:Ik zou zeggen allen daarheen op 24 april, zelfde organisatie, zelfde kwaliteit, maar dan voor baanjanetten zoals die hier genoemd worden.
Mijn hart ligt bij het biken maar in de zomermaanden pik ik er toch af en toe een semi-klasieker en klassieker tussen uit.
WAT EEN WALGELIJKE BENAMING TOCH DAT "BAANJANETTEN"
ten eerste; de baan is een wielerpiste !
dus ik neem dan maar aan dat je de weg bedoeld ?
ten tweede;mtb is een nog prille uitvinding, dus valt dan elke fietser die meer dan 15 jaar actief is dan onder deze absurde beschuldiging ?

graag wat meer respect en laat iedereen zijn hobby beleven op zijn/haar manier !
Even een rechtzetting meneer turbotiger
Dit zijn niet mijn woorden maar deze van de HARDCORE bikers hier!
Als ge mijnen tekst een beetje goe gelezen had dan zou de zien da ik ook tot die baanjanetten behoor!!!!
Ten tweede ik rijd al 23 jaar met de mtb( dus zo pril is da nu ook weer nie) en koersfiets.
I RESTE MY CASE.
jinba ittai
Mountainbiker

Post by jinba ittai »

Deze morgen om 6u30 wakker geworden van de regen en toch ook even getwijfeld.
Raad gevraagd aan de glazen bol (lees:buienradar) en het zou droog worden vanaf 8u00. Dus om half 8 met 2 vertrokken naar Mol, en inderdaad droog na 08.00 uur.
Parcours lag er naar omstandigheden héél goed bij, en nog nooit heb ik hier zo weinig volk tegengekomen onderweg. Zalig rijden dus op de talrijke singletracks.
Ik gekozen voor de 60, mijne maat voor de 45, en allebei heel content dat we afgekomen zijn.
De laatste 5 km begon het terug wat te regenen, en als je dan ziet hoe het in de namiddag was dan hebben we nog weel chance gehad met het weer [-o<
DOXX
Mountainbiker

Post by DOXX »

wij zijn pas vertrokken om 9.15u en na de 2e bevoorrading niets dan regen gehad en druipnat geworden
60km gedaan in 2.45u met gem 21.3
wij vonden 1e deel héél goed en 2e deel iets minder door parcours dat weinig met mtb te maken had, ook opvallend weinig volk op de 60, doch zeer goed geamuseerd en compleet choco gereden
verder zeer goede organisatie-chapeau mannen- en tot volgend jaar

frietjes waren niet aan ons besteed wegens koud en nattigheid, wij wilden asap naar huis
vanham
Mountainbiker

tijd

Post by vanham »

volgens mij klopt de tijd niet op dit forum het is nu 21.13 en volgens de laastste berichten te lezen is het daar al 22.07 :^o
wou dit :-? even zeggen
jinba ittai
Mountainbiker

Re: tijd

Post by jinba ittai »

vanham wrote:volgens mij klopt de tijd niet op dit forum het is nu 21.13 en volgens de laastste berichten te lezen is het daar al 22.07 :^o
Dat is altijd al zo geweest denk ik. Misschien staat dit forum wel op een buitenlandse server waar er een uur verschil is ? Of andere reden ??
hanske636
Mountainbiker

Re: tijd

Post by hanske636 »

jinba ittai wrote:
vanham wrote:volgens mij klopt de tijd niet op dit forum het is nu 21.13 en volgens de laastste berichten te lezen is het daar al 22.07 :^o
Dat is altijd al zo geweest denk ik. Misschien staat dit forum wel op een buitenlandse server waar er een uur verschil is ? Of andere reden ??
Volgens mij moeten jullie je profiel instellingen aanpassen.
En dat is altijd zo geweest denk ik dan. :-D
Ilyes
Mountainbiker

Post by Ilyes »

Wij gingen normaal ook vanuit Geel met de fiets komen voor de grote toer te doen maar aangezien ik gisterenochtend nog alleen overbleef en het om half acht nog kletterde toch maar met de wagen gekomen.
Mezelf weer rot geamuseerd maar ik vond precies ook dat in het tweede en derde deel van de tocht op technisch vlak minder interessante stukken zaten dan vorig jaar. De laatste tien km waren maakten dat dan weer deels goed en puur op adrenaline uitgereden. 70 km op 21.7 gs / 3Hr 19' incluis de bevoorradingen.
Toch wel een dikke pluim aan de organisatie, voor onder andere de heel uitvoerige afpijling met bijkomende info.

Ik vind wel dat sommige mensen is moeten ophouden met het dissen van wielrenners en andersom. [-X
Wielrennen is een goede suplementaire training voor de bikers en andersom. Verenig liever uw krachten tegen de fietsonvriendlijke weggebruikers.
En by the way.. Mountainbiken stamt reeds uit de eind jaren zestig en is geloof het of niet oorspronkelijk uitgevonden door hippies in California die op toen nog gewone fietsen het berglandschap afraasden!
Deze hippies zijn hun fietsen meer gaan ontwikkelen en later is hieruit het merk Specialized ontstaan. Eén van deze hippies heeft nu nog steeds zijn eigen handelsmerk van accesoires = Richie.
Het is dus allesbehalve een prille sport.

[/quote]
Post Reply