Zo 28/02/2010 Beernem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
yves68
Mountainbiker

Post by yves68 »

de toer in Beernem was mijn allereerste ! mijn gloednieuwe bike had vóór vertrek 45 km op de teller (hoofdzakelijk tarmac).
samen met mijn 10-jarige zoon de 35 km gedaan.
awel, zoveel slijk heb ik van mijn leven nog niet gezien...

was hoedanook een prachtig parcours, zeer goed bewegwijzerd. volgende week alvast weer een toer, en volgend jaar zeker terug naar Beernem.

bedankt

:bounce:
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Wijselijk deze morgen met de auto richting Beernem gereden. Mooie maar bij momenten zeer lastige rit. Na de eerste lange bospassage al duidelijk dat er niet veel overschot zou zijn op het einde.
Bij de beruchte weidestrook niet rechts afgeslaan, dacht eerst "deze pijl staat volledig verkeerd" #-o. De streek een beetje kennende, een stukje rechtdoor gereden en dan rechts afgeslaan en dan terug aangepikt op het juiste traject. Blijkbaar een goede keuze.
Enige wat ik gemist heb was de aangekondigde storm, zelf nauwelijks regen gehad tijdens de rit. De afwezigen hadden ongelijk.
sliekfretter
Mountainbiker
Location: Ghost HTX 5 LC , Storm Nalu beach bike en BXT Carbon beach

Post by sliekfretter »

Met 2 Dunekeuns uit De Panne afgezakt naar Beernem , en inderdaad hebben we nogal redelijk geluk gehad met het weer , de aangekondigde storm liet nog even op zich wachten, enkel een vlaag of 2 op ons dak gehad zonder veel erg.
Moet zeggen dat die kwb tocht goed georganiseerd was , goed bepijld , goede bevoorradingen en tenslotte een warme douche die verdomme deugd deed naar een flandrien rit , op de 53km hadden wij na de 2e bevoorrading geen stukken ofroad niet meer gedaan we zijn door Beernem naar de aankomst gereden waar we 47km op de teller hadden.
Het hier bovengeschreven baggerwerk hadden wij niet gedaan, gelukkig maar , want de jus was op bij mij.
Tot slot ,een tussenafstand tussen de 35 en 53km zou welkom geweest zijn anders zeer geslaagde TT volgens mij
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

vandaag deze rit gedaan, en thuis vertrokken met de velo. Juist geen 90km op de teller.
Een heel schone rit! nog eens ouderwets baggerwerk :lol:
enkel de laatste 5m van die fameuze strook door de akker was er teveel aan, maar hetgeen daarna kwam was mooi genoeg om het stuk erin te laten, dus geen probleem. Proficiat aan de organisatie =D>
weegschaaltje
Mountainbiker

Post by weegschaaltje »

vandaag gebikt in Beernem en alles wat beter dan verwacht.
Het was echt drassig en twas stoempen om wat snelheid te hebben in het veld.Een echte mtb rit uit de oude doos.
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

zeer veel offroad maar spijtiggenoeg zeer lastige offroad ,maar toch blij hier aanwezig geweest te zijn .juist voor de single aan de vaart niet opgelet en zo de bevoorraading gemist en khad mijn pul al vergeten.twas lastig zonder drank en teten .
weegschaaltje
Mountainbiker

Post by weegschaaltje »

Ja in Sint-Joris hingen de pijlen wat te vroeg naar links zodat toch enkele bikers de bevoorrading hebben gemist.
Jerre77
Mountainbiker

Post by Jerre77 »

Vandaag inderdaad een echte flandrien rit. Modderploegen vanin het begin.

Goed aangeduid (toch 3 keer op mijn stappen moeten terugkeren), toffe bevoorrading met een deugdoende soep.

Bij het veld ben ik ook efkes de mist in gegaan, ik ben de tractorsporen blijven volgen en heb dus een volledig toer op het veld gedaan :-D
38 km op de teller en meer zat er vandaag voor mij echt niet in.

Blijft 1 van mijn lievelingsstreken in de buurt om te biken.
wallieboo
Mountainbiker

Post by wallieboo »

dingetje wrote:
skelet wrote:
dingetje wrote:hoe vettiger hoe prettiger. :lol: kom af met skelet en rudy f
Hoi een schoone avatar heb je daar. tsal sliekig zien we zundag je ho met je gat moeten schudden :lol: :lol:
De bikers die da lezen weten nie wa dajje bedoelt.Ik doe mijn gat weg were om alles rechte te houden als het wegglijd. :wink: .Ik bedoel wel mijne vélo hé :oops:
tis jammer dat voe mien gedaan is de baan is gestart.
betonboerke
Mountainbiker

Re: parcour

Post by betonboerke »

Putkop wrote:
betonboerke wrote:
chris the flyin fish wrote:Niet door mountainbikers aangelegd ,mijn gedacht dat
laatste veld dwarsen was er een beetje over. [-X [-X
K zou graag eens èèn kwb-er meepakken met de fiets
misschien zien ze er dan het nut #-o van in na 53km.
p.s. de bevoorading was ok =D>
juist dat stuk hoeft niet voor mij, anders mooi tochtje, en vooral het voorspelde storm weer niet gezien !!
Ik volg volledig, dat stuk was er los over, ik zakte tot bijna halfverwegen men kuiten weg in de modder. Als het parcours eens verkend geweest was vanochtend (of toch de zware plaatsen) kon dit vermeden worden.

maar me niettemin goed geamuseerd edoch ik licht onderkoelt thuisgekomen ben.

graag wil ik de persoon die mijn thermojas (rockrider) geript heeft hartelijk bedanken, dankzij hem ben ik ijskoud en nat thuisgekomen. Geniet ervan, het is een zeer goede jas! Eikel.

Groeten en tot de volgende.
Eigenlijk is dat toch ongelofelijk dat mountainbikers onder elkaar stelen, waar gaat dat naar toe, niet te geloven eerder denk ik ( ook de fietsen die overal gestolen worden) dat het buitenstaanders zijn die die TT's aflopen, en zo van alles stelen, goede raad houdt alles bij u en fietsen op slot daar waar en geen bewaakte parking is !!
Post Reply