Za 27/02/2010 Lokeren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- cycloon boy
- Mountainbiker
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Een rit die er mocht zijn.Waasmunster was pure fun.De dijk vond ik goed te doen was wel stoempen tegen de wind
.Bevoorrading was vrij laat mocht ietske vroeger zijn.Al bij al een toffe voormiddag gehad met de nodige regen en wind 
- Herder Alex²
- Mountainbiker
- Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017
Post by Herder Alex² »
er lag met moeite modderArend wrote:'t zit er dik in dat het er dik in de modder zal liggen, nogalwiedes met al die regen van de laatste week, maar hoe vettiger hoe prettiger.petruske wrote:als het even kan de staatvan het parkoer tegen vrijdag avond aub zodat webanden keuze kunnen bepalen
groetjes
Als iemand de GPS track wilt (netjes opgekuist, zonder de extra lus van de bevoorrading), email me maar.
Nog net op tijd in Lokeren geraakt om tegen klokslag 14u in te kunnen schrijven.
Had in het heenrijden wel al wat bikers tegen gekomen terhoogte van de spoorweg in de Waterstraat, en kon daar wel al aanpikken indien nodig, maar schrijf me toch liever eerst in alvorens van start te gaan en gelukkig kon ik dat nog tijdig doen.
Vlug vertrokken daar terplaatse voor de 45km maar al vlug had ik in de mot dat ik de verkeerde pijlen aan het volgen was, misschien moet ik in het vervolg wat beter opletten voor ik van start ga, zodat ik weet welke pijlen ik nu juist moet volgen, in dit geval waren het de oranje/rode exemplaren dus. Al bij al niet te ver gemist want had 48km op de teller tegen dat ik terug was.
Eigenlijk wel een mooie en goed georganiseerde rit vond ik, en als ik het mij goed herinner een heel andere parcours dan vorig jaar.
Bevoorrading mocht misschien ietsje vroeger komen al had ik persoonlijk nog niet echt problemen op dat vlak, maar het doet toch wel deugd om wat te smikkelen op een bepaald moment want ik vreesde dat ik zonder koek of banaan de rit moest uitrijden en had nog een terugweg van 15km extra voor de boeg, dus was zeer tevreden als ik de hardwerkende bevoorraders in het vizier kreeg, waarvoor ook dank aan die mensen uiteraard!!
Het vernijn zat dus in de staart van de rit op de dijk langs de E17 en rond Molsbroek waar het toch nog eventjes goed stoempen was, maar zo hoort het en zo hebben we het graag.
Nog eventjes naar het grote scherm gekeken in de aankomsthal en een Ice Tea gedronken, maar dan toch terug de fiets op om naar huis te rijden, waar ik na 78km en een mooie fietsnamiddag verder, moe maar voldaan ben aangekomen.
Prima rit mannen, bedankt en tot volgend jaar.
Had in het heenrijden wel al wat bikers tegen gekomen terhoogte van de spoorweg in de Waterstraat, en kon daar wel al aanpikken indien nodig, maar schrijf me toch liever eerst in alvorens van start te gaan en gelukkig kon ik dat nog tijdig doen.
Vlug vertrokken daar terplaatse voor de 45km maar al vlug had ik in de mot dat ik de verkeerde pijlen aan het volgen was, misschien moet ik in het vervolg wat beter opletten voor ik van start ga, zodat ik weet welke pijlen ik nu juist moet volgen, in dit geval waren het de oranje/rode exemplaren dus. Al bij al niet te ver gemist want had 48km op de teller tegen dat ik terug was.
Eigenlijk wel een mooie en goed georganiseerde rit vond ik, en als ik het mij goed herinner een heel andere parcours dan vorig jaar.
Bevoorrading mocht misschien ietsje vroeger komen al had ik persoonlijk nog niet echt problemen op dat vlak, maar het doet toch wel deugd om wat te smikkelen op een bepaald moment want ik vreesde dat ik zonder koek of banaan de rit moest uitrijden en had nog een terugweg van 15km extra voor de boeg, dus was zeer tevreden als ik de hardwerkende bevoorraders in het vizier kreeg, waarvoor ook dank aan die mensen uiteraard!!
Het vernijn zat dus in de staart van de rit op de dijk langs de E17 en rond Molsbroek waar het toch nog eventjes goed stoempen was, maar zo hoort het en zo hebben we het graag.
Nog eventjes naar het grote scherm gekeken in de aankomsthal en een Ice Tea gedronken, maar dan toch terug de fiets op om naar huis te rijden, waar ik na 78km en een mooie fietsnamiddag verder, moe maar voldaan ben aangekomen.
Prima rit mannen, bedankt en tot volgend jaar.
-
Kvenlor
- Mountainbiker
Weet er iemand waar je de foto's kan bekijken van de rit?
Er zijn foto's genomen bij de steile afdaling voor die modderstrook in het bos.
Kweet ni of het iemand van de organisatie was of ni. Kzou ze graag es bekijken.
Mijn tweede toertocht ooit, lastigste stuk vond ik naast/op de dijk, wind op kop, stoempen en de rest zacht maar zeker zien wegrijden :p
Toch nog de finish gehaald :D
Bewegwijzering kon idd beter, was niet altijd duidelijk zichtbaar of verwarrend met andere lussen.
Mijn tweede toertocht ooit, lastigste stuk vond ik naast/op de dijk, wind op kop, stoempen en de rest zacht maar zeker zien wegrijden :p
Bewegwijzering kon idd beter, was niet altijd duidelijk zichtbaar of verwarrend met andere lussen.
-
Kvenlor
- Mountainbiker
Weet er iemand waar je de foto's kan bekijken van de rit?
Ik heb daar een aantal foto's genomen,mss bedoel je mij
Kan ook zijn dat er nog iemand foto's genomen heeft.
Er was een vriendelijke biker met een rood jasje aan die vroeg waar de fotokes te zien zijn.
Spijtig die foto zit er niet bij, t'was jammer genoeg niet goed, ik stond op verkeerde instelling
Mijn schuld, tussendoor wat anders willen trekken en te laat om terug op sportinstelling te zetten...
bij deze een uitnodiging om te kijken naar m'n webalbummeke....
http://picasaweb.google.be/mariechristi ... thappening
Groetjes en nog veel fietsplezier!
Kan ook zijn dat er nog iemand foto's genomen heeft.
Er was een vriendelijke biker met een rood jasje aan die vroeg waar de fotokes te zien zijn.
Spijtig die foto zit er niet bij, t'was jammer genoeg niet goed, ik stond op verkeerde instelling
Mijn schuld, tussendoor wat anders willen trekken en te laat om terug op sportinstelling te zetten...
bij deze een uitnodiging om te kijken naar m'n webalbummeke....
http://picasaweb.google.be/mariechristi ... thappening
Groetjes en nog veel fietsplezier!
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Ik dacht dat deze tocht vorig jaar uit ging van de Lede crossersStrobbel wrote: Eigenlijk wel een mooie en goed georganiseerde rit vond ik, en als ik het mij goed herinner een heel andere parcours dan vorig jaar.
Was idd een goeie tocht nu en vorig jaar