Angelo. wrote:@ dirty d: als jij bovenstaande post deels hebt aangevuld, dan ben jij toch wel een serieuze bullshitartist.
Ik ken meer mensen die 40 min en zelfs meer rijden om naar een fatsoenlijke fietsenmaker te gaan dan mensen die naar de lbs om de hoek gaan. Ik haal mijn fietsen ben iemand die weet wat hem verkoopt en ja daar rij ik 40 min voor.
Kennis van zaken is toch wel heel belangrijk. Anders ga je meer miserie hebben dan wat anders en persoonlijk vind ik het frame + vork belangrijker dan de componenten wat erop staat. En een fiets kan u wel degelijk sneller doen fietsen.
Wat is kennis van zaken of het verkoopspraatje van een verkoper die u x-model wilt verkopen of omdat y-model op een of ander forum wordt aangeprezen als zijnde goed, waard voor een hobbyist. Voor vele bikers is hun merkfiets het verlengde van hun p*nus. In vele grote zaken heb je meerdere techniekers rondlopen en zijn niet alle techniekers van hetzelfde niveau dus als de "verkeerde" technieker aan uw fiets heeft zitten prutsen heb ge het zitten. enof ge me nu een bullshitartist vind of niet dat zal me worst wezen dit is mijn mening zoals er 1000 en 1 meningen zijn die ik allemaal respecteer. Een fiets kan u inderdaad sneller laten fietsen dat weet ik ook maar wat velen vergeten is dat UW FIETSCONDITIE bepaald of ge sneller of trager rijdt en nogmaals ik ben een hobbymtbker en ik verdien 0 € met sneller te rijden