Za 27/02/2010 Lokeren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den mountenbiker
Mountainbiker

za 27/02/10 Lokeren

Post by den mountenbiker »

Dit gevonden...

Zaterdag 27 februari 2010

SLOTHAPPENING VTT 45-35-25-15 km

Inschrijven Jeugdcentrum Bergendries, Tweebruggenstraat 28 Lokeren

Vanaf 08.30u tot 14.00u

Kidsstart om 13.30u

Ga normaal aanwezig zijn :roll:
geitenboer
Mountainbiker

Post by geitenboer »

ik wil iedereen waarschuwen !!! vorig jaar werd op dezelfde plaats mijn fiets gestolen. Let dus zeker op waar je de fiets achterlaat.
masterdt
Mountainbiker

Post by masterdt »

mooie rit, met veel off-road en veel stukken van de route van Wachtebeke die door het domein van Puyenbroeck lopen.
denk van dit jaar eens af te zakken naar Zonnebeke.
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Dit als antwoord gekregen voor de 45 km :roll:

De route gaat via de Daknamse bossen naar Waasmunsterse bossen en heide. Om terug te keren nemen we de durmedijken en de vijvers.
petruske
Mountainbiker

Post by petruske »

als het even kan de staatvan het parkoer tegen vrijdag avond aub zodat webanden keuze kunnen bepalen
groetjes
petruske
Mountainbiker

Post by petruske »

als het even kan de staatvan het parkoer tegen vrijdag avond aub zodat webanden keuze kunnen bepalen
groetjes
petruske
Mountainbiker

Post by petruske »

groetjes
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

den mountenbiker wrote:Dit als antwoord gekregen voor de 45 km :roll:

De route gaat via de Daknamse bossen naar Waasmunsterse bossen en heide. Om terug te keren nemen we de durmedijken en de vijvers.
Het bekende parcours dus, in waasmunster zal de modder wel meevallen, vooral zandgrond, de durmedijk op de terugweg met de wind op kop zal lastig worden , dan waarschijnlijk via de lange singeltrack tussen de vijvers aan 't molsbroek, dan via 't verloren bos terug naar de bergendries waar er nog wat nijdige klimmetjes liggen, hopelijk nemen ze die erbij

Ben van plan eerst de 45km te doen dan de 15km met m'n zoontje (8j).
Arend
Mountainbiker

Post by Arend »

petruske wrote:als het even kan de staatvan het parkoer tegen vrijdag avond aub zodat webanden keuze kunnen bepalen
groetjes
't zit er dik in dat het er dik in de modder zal liggen, nogalwiedes met al die regen van de laatste week, maar hoe vettiger hoe prettiger. :bounce:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Vandaag als allereerste vertrokken voor de 45km. Ik moet zeggen het was een mooie tocht met toch een paar leuke singletracks die ik niet kende.
Het was overal zeer goed bereidbaar zelfs op de dijk naast de Durme was het zeer goed te doen, juist de wind zat daar echt pal op kop. Maar dat hoort erbij hé. Daarna nog kunnen genieten van een goede aprés en de rest van onze Goodfellas nog net zien binnenkomen.
Ik heb er van genoten. AVG 22km/u
Tot volgend jaar!
Post Reply