http://www.iduathlon.be
Deze beachduathlon bestaat uit 5 km lopen op het strand, 22 km fietsen op het strand en in de heuveltjes van Duinbergen en andermaal 2,5 km lopen op het strand. Start en aankomst liggen aan watersportcentrum RBSC Duinbergen.
Deelnemen kan individueel of als duo.
Inschrijven kan ENKEL VOORAF op www.iDuathlon.be vanaf woensdag 17 februari.
Daginschrijvingen zijn niet mogelijk. Het aantal deelnemers is beperkt. Stel uw inschrijving dus niet uit!!!
Een niet-gelicentieerde deelnemer betaalt € 25,00, een gelicentieerde deelnemer betaald € 20,00.
In de kostprijs is inbegrepen:
* Verzekering ter waarde van € 5,00.
* Elektronische tijdsregistratie.
* T-shirt by Butch Tailors.
* Verschillende gadgets.
* Bevoorrading op het parcours en aan de aankomst.
iWorkout, een verzameling van 7 studenten organiseert de Generali Iduathlon ten voordele van het goede doel vzw Het "Heidehuis".
info@iduathlon.be
Nieuwe Duathlon te Knokke
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- toeternietoe
- Mountainbiker
Post by toeternietoe »
Mannen fijn dat ge iets wil doen voor het goede doel maar 20 in mijn geval 25 eur. dat is er over voor een duathloneke. 
20, 25 ligt inderdaad aan de hoge kant, maar wat krijg je ervoor in de plaats:
-een verzekering
-een tschirt van Butch Tailors
-elektronische tijdsregistratie
-bevoorrading tijdens en na de wedstrijd
-gadgets van onze sponsors
en het prijzen pakket is ook niet van de minste
en bovendien heeft de organisatie geen winstoogmerk en gaan alle opbrengsten naar het goede doel.
Sportieve Groeten
De Organisatie
-een verzekering
-een tschirt van Butch Tailors
-elektronische tijdsregistratie
-bevoorrading tijdens en na de wedstrijd
-gadgets van onze sponsors
en het prijzen pakket is ook niet van de minste
en bovendien heeft de organisatie geen winstoogmerk en gaan alle opbrengsten naar het goede doel.
Sportieve Groeten
De Organisatie
-
fillebiker
- Mountainbiker
Post by fillebiker »
amai 20eur me licentie dan gan er toch een pak afhaken ze! waaronder ik!
en daarbij met licentie ben je toch altijd verzekerd?
en daarbij met licentie ben je toch altijd verzekerd?
- Foxy
- Mountainbiker
Ik zou ook wel graag meedoen, maar vind die prijs ook wat veel. Ik zit (met alle respect voor de organisatie) niet te wachten op een t-shirt of op gadgets (waar de meeste mensen niet zo veel mee zijn, ook al zitten er soms wel leuke dingen tussen).
Ik denk dat ik toch wel ga inschrijven om eens te proeven van zo'n duathlon, want heb dit nog niet meegemaakt, al zal ik dan wel beginnen oefenen op m'n loopskills, want die zijn niet zo super
Ik denk dat ik toch wel ga inschrijven om eens te proeven van zo'n duathlon, want heb dit nog niet meegemaakt, al zal ik dan wel beginnen oefenen op m'n loopskills, want die zijn niet zo super