scott kortingen BE Limburg

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Ken sweeck
Mountainbiker

Post by Ken sweeck »

Sorry mensen maar hier kan ik echt niet over mee praten! Ken enkel Janssen (erik toch of niet) toen ik in de winkel kwam en raad vroeg over bepaalde fietsen. Moet zeggen heb een zeer vakkundige uitleg gekregen met de voor en nadelen van die gevraagde bikes!

mvg
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Geen klote goesting om dit super boeiend topic te lezen.
Maar waarom niet ff de grens over knikken richting salden ?
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Ken sweeck wrote:Sorry mensen maar hier kan ik echt niet over mee praten! Ken enkel Janssen (erik toch of niet) toen ik in de winkel kwam en raad vroeg over bepaalde fietsen. Moet zeggen heb een zeer vakkundige uitleg gekregen met de voor en nadelen van die gevraagde bikes
Het zou maar erg zijn als hij zijn eigen waar niet zou kennen he.... :wink:

Soit, ik heb weet van een paar niet goed te praten fratsen daar, ik heb er mijn mening over
.
Er worden waarschijnlijk heel veel fietsen verkocht, en er zullen dus ook wel heel veel tevreden klanten zijn.
Als je daar of elders ne Scott koopt heb je zowieso een goede fiets in huis gehaald. Dus als je tevreden bent met de korting en de uitleg daar, gewoon bestellen die fiets...
De winter loopt op z'n einde, hoog tijd om te biken. :wink:

Have fun!!
Ken sweeck
Mountainbiker

Post by Ken sweeck »

Dacht als het verder lag maar ligt blijkbaar volgens routeplanner op 40 min rijden van hier! Zal men plan wel trekken waar ik men koop doe! Volgens de forum leden is er blijkbaar geen enkele lbs die aan de normale normen kan doen en dat is korting geven en service!

mvg
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Ken sweeck wrote:Volgens de forum leden is er blijkbaar geen enkele lbs die aan de normale normen kan doen en dat is korting geven en service!
Tuurlijk wel, tussen de 5 en 10% is ook korting he. :wink:
flipp
Mountainbiker

Post by flipp »

kawa wrote:
SusXT wrote: Erik is ne goeie kerel die heel wat van fietsen weet. Hij was van 5 lbsen de enige die me 4 jaar geleden een fully aanraadde en hij had gelijk, zoals over wel meerdere dingen.
Kan er niet aan doen, maar heb toch moeite met bovenstaande.
Voor zover ik ervaring heb met die gast kan ik enkel zeggen dat hij u gewoon naar de mond praat...ik neem alles wat ik daar hoor(de) met een korreltje zout.
Dit is eigenlijk best goed verwoord. Erik is een verkoper eersteklas
Heb er ondertussen ook al 2 fietsen gekocht :lol: Zijn uitleg moet je idd met een korreltje zout nemen, hij zegt soms zelfs tegenstrijdige dingen heb ik gemerkt.
Maar ik ben er wel altijd zeer goed geholpen dat mag zeker ook wel vermeld worden.

Grtz
trainingsbeest
Mountainbiker

cyclepassion

Post by trainingsbeest »

ik denk bij cyclepassion of salden in nl net over de grens
dirtyd
Mountainbiker

Post by dirtyd »

Ken sweeck wrote:Dacht als het verder lag maar ligt blijkbaar volgens routeplanner op 40 min rijden van hier! Zal men plan wel trekken waar ik men koop doe! Volgens de forum leden is er blijkbaar geen enkele lbs die aan de normale normen kan doen en dat is korting geven en service!
40 min rijden om een fiets te kopen sorry maar dat gaat mijn verstand te boven. dat heb ik er nooit voor over hoe goed de lbs ook is de korting die je krijgt rij je gegarandeert aan bezine of diesel op en deze tijd spendeer ik liever aan het fietsen zelf. tel maar eens de keren samen dat je op en af moet rijden op een jaar. Ik koop mijn fietsen bij mijn plaatselijke lbs. Mijn mening als hobbymtber is niet zo zeer het merk van fiets belangrijk is maar de componenten die erop gemonteerd zijn. Maar wat vooral van belang is, is de kwaliteit van de berijder van de fiets want er is geen enkele fiets die u 5 km/h harder laat fietsen. En ja hoor mijn plaatselijke lbs heeft ook zijn gebreken zoals ik die ook heb en als mijn remmen eens scheuren dan trap ik maar wat harder en als ik daardoor niet boven geraakt op de beklimming dan vloek ik eens en aan het einde van mijn rit heb ik vooral fun gehad. Ga op je eigen gevoel af. Kijk naar uw eigen budgette wat ge wilt spenderen en waar. maar laat u niet LEIDEN door de korting want LEIDEN kan LIJDEN worden eens je kocht hebt. Voor de rest wens ik u veel fietsfun toe en hopelijk wordt je even goed als Absalon

mvg
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

@ dirty d: als jij bovenstaande post deels hebt aangevuld, dan ben jij toch wel een serieuze bullshitartist.

Ik ken meer mensen die 40 min en zelfs meer rijden om naar een fatsoenlijke fietsenmaker te gaan dan mensen die naar de lbs om de hoek gaan. Ik haal mijn fietsen ben iemand die weet wat hem verkoopt en ja daar rij ik 40 min voor.

Kennis van zaken is toch wel heel belangrijk. Anders ga je meer miserie hebben dan wat anders en persoonlijk vind ik het frame + vork belangrijker dan de componenten wat erop staat. En een fiets kan u wel degelijk sneller doen fietsen.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

dirtyd wrote: 40 min rijden om een fiets te kopen sorry maar dat gaat mijn verstand te boven. dat heb ik er nooit voor over hoe goed de lbs ook is de korting die je krijgt rij je gegarandeert aan bezine of diesel op en deze tijd spendeer ik liever aan het fietsen zelf. tel maar eens de keren samen dat je op en af moet rijden op een jaar. Ik koop mijn fietsen bij mijn plaatselijke lbs.
#-o
Dus gij kiest uw merk adhv de beschikbaarheid binnen een straal van 5min (of hoeveel tijd heb je er voor over?)
Post Reply