scott kortingen BE Limburg

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

BASSMAN wrote:
kawa wrote: trek uwe staart dan niet in als men u via pb aanspreekt.
Ik niet met u maar gij blijkbaar wel met mij.
Waarom denkt ge dat ik u via pb aanspreek? :-?

Om onzin zoals dees berichten uit de onderwerpen te houden.
Als gij voor de tweede keer met een aanzet tot discussie verschijnt in een topic over die LBS probeer ik het gewoon te vermijden door u een pb te sturen.... maar da's te moeilijk om te begrijpen misschien?
We weten allebei dat ge het doet om mij uit m'n tent te lokken.

Soit, laat maar...
=D>
Last edited by kawa on Tue 23 Feb 2010 17:24, edited 1 time in total.
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

kawa wrote:
BASSMAN wrote:
kawa wrote: trek uwe staart dan niet in als men u via pb aanspreekt.
Ik niet met u maar gij blijkbaar wel met mij.
Waarom denkt ge dat ik u via pb aanspreek? :-?

Om onzin zoals dees berichten uit de onderwerpen te houden.
Als gij telkens met een aanzet tot discussie verschijnt in een topic over die LBS probeer ik het gewoon te vermijden door u een pb te sturen.... maar da's te moeilijk om te begrijpen misschien?

Soit, laat maar...
=D>
Ik heb bewust géén lbs met naam genoemd en ook niemand met nicknaam vermeld,dat heeft zichzelf al opgelost.Maarja,zal het nu maar laten voor wat het is,anders krijg ik mss OOk een ban.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

BASSMAN wrote: Ik heb bewust géén lbs met naam genoemd en ook niemand met nicknaam vermeld,dat heeft zichzelf al opgelost.Maarja,zal het nu maar laten voor wat het is,anders krijg ik mss OOk een ban.
Ge moest eens weten hoe dat verhaal in elkaar zit... #-o
Er is trouwens geen "ban" geweest... :-?
Ken sweeck
Mountainbiker

Post by Ken sweeck »

Rustig blijven mannen :lol: Het belangrijkste is uw materiaal onderhouden en dan zal je automatisch al minder beroep moeten doen op uw lbs! kan mij herrineren dat men batavus van 13j oud maar 2 maal is binnen geweest :-) en dat was voor een nieuwe gedempte vork de 2dekeer weet ik al niet meer! Moet zeggen dat ik al genoeg zelf aan men fiets gewerkt heb als er kleine onderdelen moeten vervangen worden en die ging ik halen bij de lbs waar men fiets van komt, en er is nooit discussie geweest over garantie achteraf! Hangt gewoon van de lbs af denk ik!!

mvg
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Eens een dwaas altijd een dwaas.
Ken sweeck
Mountainbiker

Post by Ken sweeck »

En op wie is dit bedoeld???

mvg
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

kawa wrote:
SusXT wrote: Klopt, maar de keerzijde is dat de goede service en vakmanschap hiermee verloren gaat.
Ook niet content van uwe LBS, of is dit dat een uitzondering op die regel?
Nope, geen uitzondering op de regel wat vakmanschap betreft. Er zijn beteren. Wat de wil betreft om dingen voor me te doen naar garantieregeling toe, ben ik wel heel content. Hij heeft er zich altijd achter gezet, dus daarover geen klachten. Ik zal er in de toekomst blijven gaan. Als er al betere Trek-dealers zijn, zullen ze niet in de buurt zitten, vrees ik. Btw, ik heb er wel een goede korting gekregen, maar geen 20% en na 3 fietsen te hebben gekocht, mag het wel eens meer dan 10% zijn, he. Ik heb de fiets ook zelf uit de doos gehaald en gemonteerd. Weer een dik uur werk minder voor hem. Ook heb ik zo veel mogelijk garantiegevallen zelf proberen te regelen, wat we op voorhand ook hadden afgesproken.

Nu geeft hij zelf ook liever geen korting, maar de fabrikanten zijn hier mee fout in. 't Is zoals gezegd: hoe meer je verkoopt, des te lagere inkoopprijzen krijg je. En als je als klant eerst bij lbs A gaat en 10% korting krijgt, dan gaat lbs B niet anders kunnen dan ook 10% geven. Maar wat ook waar is is dat je al consument gek zou zijn om de volle pot te betalen als de klant die na je komt 10% krijgt. 't Is maar wat je zelf wil.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Ken sweeck wrote:Idd kawa gelijk ik aanhaalde, dus waarom zou een lbs wat grote korting geeft slecht zijn kwa service?? Janssen heeft zelf een team als het slecht mecaniciens waren bestond het niet denk ik, want aan elke fiets (goed of slecht) wat proffesioneel gebruikt wordt komt wel iets! Maar goed ieder zijn eigen mening, toen ik bij Janssen arriveerde moest ik idd 35 min wachten omdat er een massa volk in de winkel stond, maar eens daarna heb ik 1h15 min uitleg gekregen van de modellen wat ik vroeg! denk dat de service achteraf daar niet slecht zit!

mvg
Erik is ne goeie kerel die heel wat van fietsen weet. Hij was van 5 lbsen de enige die me 4 jaar geleden een fully aanraadde en hij had gelijk, zoals over wel meerdere dingen. Maar zijn team van mechaniciens....daar heb ik toch mijn twijfels over. Als je je schijfremmen laat afstellen en het sleept nog als je buiten rijdt, dan stel ik me toch vragen. Dus goede service leveren? Ik laat er liever iemand anders achter komen. :wink:
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

Allemaal goed en wel, maar voor kleinere ambachtelijke merken werkt het zo niet .
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

SusXT wrote: Erik is ne goeie kerel die heel wat van fietsen weet. Hij was van 5 lbsen de enige die me 4 jaar geleden een fully aanraadde en hij had gelijk, zoals over wel meerdere dingen.
Kan er niet aan doen, maar heb toch moeite met bovenstaande.
Voor zover ik ervaring heb met die gast kan ik enkel zeggen dat hij u gewoon naar de mond praat...ik neem alles wat ik daar hoor(de) met een korreltje zout.
Post Reply