Rockrider 6.3

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Ken sweeck
Mountainbiker

Post by Ken sweeck »

Dan denk ik als je goed gek bent om het dubbel uit te geven aan upgrades! Toch zeker aan een fiets wat uit een (groot warenhuis) komt!
Is mijn mening en zeker niet persoonlijk opvatten, ma denk als je voor 1800 euro toch wat beters in de garage had staan als RR

mvg
mtb117
Mountainbiker

Post by mtb117 »

ik werk bij decatlon als verkooper fietskledij. en ik rij zelf met een rr 8.1 als er iets kapot doe ik die binne bij mijn lbs die weet dat in de decatlon werk. die gaat mijn rr upgradde naar een xt groep
kevinvt
Mountainbiker

Post by kevinvt »

Ken sweeck wrote:Dan denk ik als je goed gek bent om het dubbel uit te geven aan upgrades! Toch zeker aan een fiets wat uit een (groot warenhuis) komt!
Is mijn mening en zeker niet persoonlijk opvatten, ma denk als je voor 1800 euro toch wat beters in de garage had staan als RR

mvg
qwa upgrades mag je al 550 euro rekenen aan het wielset en dan nog een goede 250 euro aan andere dingen (zadel,banden,enz...) iedereen heeft denkelijk een verkeerd beeld uit de fietsen van decathlon. Het kader is zoals de meeste (veel duurdere bikes) vervaardigd uit aluminium 6061 (carbon niet bijgerekend natuurlijk) er zijn cubes die vervaardigd zijn uit het materiaal aluminium 7005 dat mindere kwaliteit is en vooraleer er commentaar komt,ik kan het zeker weten want ik ben ploegbaas in een aluminium lakkerij waar deze ook vervaardigt en behandeld word. 6061 is veeel beter dan 7005 alleen is het moeilijker te lassen. En natuurlijk neem ik niets persoonlijks op en heb je een eigen mening maar ik ben tevreden over deze bike en als ik mij daar goed op voel zie ik niet in om een ander merk te kopen :wink:
Ken sweeck
Mountainbiker

Post by Ken sweeck »

Kan ik volledig inkomen, succes er mee!

mvg
Post Reply