Alle 3!!!KoRn wrote:mmm, nu ik die foto bezie, toen zag ze der toch een pak lekkerderderder uit...of ik was gewoon moe en geil
24u van Westerlo 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
- Stalen Worm
- Mountainbiker
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Kun je nix doen aan de aflossing aub?spooky wrote:Vandaag van Agentschap natuur & bos onze vergunningen voor parcours & camping gekregen! Hoera!
Dus bij deze! begin al maar te trainen! Inschrijvingen gaan open op 1 maart!
Ipv aflossingen aan te moedigen door chicanes te leggen voor de doorrijders, zou je beter chicanes leggen voor de aflossers, zo creeer je die snelle treintjes niet en ambras in de aflossingszone.
In Halle Zoersel verspeelde je zeker 1 min met af te lossen, leek wat brak, maar dan gaat elk team zijn eigen strategie rijden, wat knapper is voor het wedstrijdverloop.
Enfin, ik rijd solo, dus boeien voor mezelf, ik word niet afgelost, ten hoogste afgerost door de man met de hamer.
ik vond het anders in halle zoersel wel heel gevaarlijk om in de wisselzone binnen te komen. Al de kleine kinderen en aanverwanten dat daar rondliepen. De aflossingsprocedure met vestje vond ik trouwens ook iets minder. Geef mij maar het systeem met de drinkbus en een wisselzonesysteem zoals in westerlo.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Da's de schuld van de deelnemers zelf, de organisatie vroeg uitdrukkelijk om geen familie enzo in de wisselzone te brengen.....Vestje dat moeilijk uit te krijgen was was een prima idee!!!