Zo 21/02/2010 Kasterlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
polepo
Mountainbiker

Post by polepo »

Ha Julio,jij zit hier ook, eindelijk jullie tandem gezien en moet zeggen nen bangelijke fiets.
Inderdaad een mooie tocht en in het begin wat op mijn adem getrapt maar na de bevoorrading ging het terug goed.
Proficiat mannen tot volgend jaar.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Zeer zalige tocht met een perfecte organisatie =D> =D> Prachtige singletracks , spijtig op sommige plaatsen iets te veel volk, niet ten volle kunnen genieten van de op sommige plaatsen rollercoasterachtige toestanden.
Die dames van Redbull waren in een boom gekropen zeker???
Wij zijn om 8u20 vertrokken en niemand gezien, ofwel zaten ze in de grond ofwel in een boom :lol: :lol:
In elk geval tot volgend jaar!!!
Jonas1984
Mountainbiker

Post by Jonas1984 »

Mijn eerste toertocht en is zeer goed bevallen. Ondanks dat ik de blosoparcours goed ken toch veel nieuwe stukjes gezien. Door een lichte kater pas heel laat vertrokken 10:30u en de conditie is blijkbaar ook niet meer wat het geweest is. Op het einde zelfs last van krampen. Had misschien beter voor de 35 ipv de 45 km geopteerd. Zodoende kwam ik pas na 13:00u aan. Ik ben direct aan mijne auto gestapt en terug naar huis gereden omdat ik echt stikkapot zat.

In ieder geval is het een ervaring die naar meer snakt. Volgend jaar hoop ik met een betere conditie aan de start te verschijnen al was het wel heel rustig rijden op deze manier. Heb bijna heel de toer alleen gereden waardoor ik optimaal kon genieten van de vele singletracfks 8)

Ik kom zeker terug! :bounce:
rob van laer
Mountainbiker

Post by rob van laer »

proficiat aan de organisatie, bangelijke tt met schoon single tracks en heftige klimmekes ;-) deed deugd om nog eens in mijn geboorte dorp te kunne vlammen
stond al om 7.45 aan het vertrek dus was bij de eersten om te vertrekkeMet goedde wil naar daar gegaan om de grote te doen, ma na 1km al spijtig genoeg moette kiezen voor de 25 kon nog amper zitte op mijne zadel van de gatpijn :-) denk de zaterdag in overpelt wa teveel gezeten in die kuiltjes :-). al bij al was dit toch ook nog ne schone tour de 25 ma spijtig genoeg zijde bij de bevoorrading al present om 8.20 waar ze precies verschoten da ge er al waart, en de red-bull damekes heb ik gans niet gezien (spijtige zaak) konde mischien mijn gat is nakijken dan ;-)
seingevers nog nooit zo goed gezien, iedere baan en kruising was geregeld zoda je meteen kon doorrijden.
Op de voorlaatste kreeg ik zelfs de melding dak den eerste was die passeerde (normaal als je de 25 doe en normaal 45 of meer ;-)
enkel de laatste oversteek aan fauwater was ik ze voor ;-)
maar verder chapeau voor de orgznisatie niks dan lof buiten die redbull die ik miste ;-) da zijn er volgend jaar dan 2 eh manne :lol:
nu op zaterdagh na herentals massa recreatie sprint ;-) en zondag hier thuis in wezel cu
jinba ittai
Mountainbiker

Post by jinba ittai »

Ook deze tocht gereden wegens geen goesting in een verre verplaatsing :wink:
Zeer aangenaam verrast, beste stukken Bloso gecombineerd met veel schoons dat ik hier nog niet gezien had =D>
Parcours dat er perfect bijlag, is soms wel eens anders .
Heel goei bevoorrading, kwam net op tijd want het werd al een beetje zwart voor mijn ogen aan't zwart water 8)
De red-bull miekes waren nog niet wakker toen ik terug kwam (vertrokken om 7u55 voor de 45km) da was wel spijtig.
Zeker een tocht om te onthouden en terug te komen =D>
foerske
Mountainbiker

Post by foerske »

bedankt iedereen voor u reactie! De geweldige reacties zijn leuk om lezen. :drunk:

Wat betreft de redbul dames... deze hadden duidelijk nie zoveel volk verwacht... blijkbaar waren zij al heel snel uitverkocht... maar toch goed dat die paar honderd er hebben van kunnen genieten :wink:

Wat betreft de bevoorrading... deze was idd laat bij de grote toer... op 30km... da was gezien alle omlopen die we konden maken de beste oplossing. Anderzijds heb je je volledige grote honger zeker kunnen weg eten want ik denk dat er keuze genoeg was...? We zullen volgend jaar zien of we dit toch niet iets beter kunnen doen.

wat me opviel bij de oversteken was dat velen de seingevers bedankten! ik kan u zeggen dat dit enorm geapprecieerd werd door hen! dit kan het verschil maken tussen terug komen helpen of in je warm bedje blijven liggen

op naar volgend jaar hopelijk met even velen :P
rob van laer
Mountainbiker

Post by rob van laer »

die miekes zulle niet gedacht hebben da er zoveel volk op ne zondag morgend zich ga afbeulen op ne velo ;-)
en het bedanken van de seingevers is het minste eh, zij staan er ook ne ganse dag stil naast de weg in de koude op wa fietserkes te kijken eh, en voor ons is het handig meegenomen want kunne vlot doorrijden en moette weinig stilstaan dus geen koud worden de spieren ;-) =D> =D> =D>
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

foerske wrote:bedankt iedereen voor u reactie! De geweldige reacties zijn leuk om lezen. :drunk:

wat me opviel bij de oversteken was dat velen de seingevers bedankten! ik kan u zeggen dat dit enorm geapprecieerd werd door hen! dit kan het verschil maken tussen terug komen helpen of in je warm bedje blijven liggen

op naar volgend jaar hopelijk met even velen :P
de seingevers een goede dag zeggen is het minste wat je kan doen é :wink:
trouwens bedankt aan alle vrijwilligers, helpers,organsators voor deze geweldige tocht voor ons te verzorgen en jullie een lange tijd jullie vrije tijd voor ons op te offeren.
voor jullie clubkas te spekken en ons een geweldige zondag mtb voormiddag te bezorgen .
daarvoor betalen we een glimlag de schamele 2,5 tot 3,5 € =D> =D>
=D>
viking
Mountainbiker

Post by viking »

Na onze TT volgende info.

Handschoenen gevonden kleine maat blauwe rand. (bijna nieuw)
Fietscomputer gevonden. (Digi X;;;)
Een handschoen gevonden (winter donker zwart X-Tract)
Sjaal gevonden lengte halve meter zwart.
VWB kaart laten liggen (Gust uit Minderhout gaan deze opsturen)

Betreffende fotos van de TT

http://fotoalbum.seniorennet.be/Goswa/

Bedankt rijders het was een sportief evenement.
En zeker voor de positieve reacties.
Wald Herr
Mountainbiker

Post by Wald Herr »

viking wrote:Een handschoen gevonden (winter donker zwart X-Tract)
Da zou van 1e vd Forza's kunnen zijn. k zag hem zoeken in de kantine, en stond nadien buiten met 1 handschoen aan...
Post Reply