Zo 21/02/2010 Koksijde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Ja gasten, deze rit was er weer bonk op =D>
Zoals ieder jaar begint de tocht braafjes via verharde paden en wat "zuig-paadjes", maar vanaf de 2de helft en in het bijzonder de laatste 15km is het toch echt wel genieten.
Wie in het begin teveel vet verbrandt bekoopt dit dubbel en dik op het einde.
Heel wat bikers een kortere weg zien kiezen, al of niet gewild, mss door de bepijling?

In ieder geval den deze heeft er van genoten, hoestend en snotterend, en blij dat ik na 57km de finish zag.
De tijdsdruk zal er wrs ook voor iets hebben tussengezeten dat ik de gas goed moest openzetten, maar zand en single tracks wekken nu eenmaal speciale stoffen in me op :drunk:

Tot volgend jaar Koksijde!
fring
Mountainbiker

Post by fring »

Gisteren ook deze heel mooie toch gereden. Niets op aan te merken , hele mooie mix van alles wat t'zeetje te bieden heeft.

als ik dan toch al moet muggeziften, dan kan ik zagen over de drukte in het calmeynbos, en me afvragen waarom er een derde bevoorrading nodig is.

We hebben nu op enkele weken tijd verschillende mooie ritten aan de kust mogen rijden, maar als we dan toch al de prijs van het mooiste parcours moeten uitdelen, dan gaat deze voor mij naar de toch van Nieuwpoort die toch meer duinen had in het parcours

Nogmaals, de tocht in Koksijde was TOP, maar Nieuwpoort was net iets beter
poollover
Mountainbiker

Post by poollover »

Super tocht daar in koksijde =D>
Als er toch drie bevoorradingen in zit waarom niet nog een grotere toer tussen steken volgend jaar , de dezen zou zekers afkomen en ik denk vele andere bikers ook :wink:

Btw. : Heb iemand foto's zien trekken iemand een idee waar deze zullen terecht komen ?
Willy Sport
Mountainbiker

Post by Willy Sport »

Beste deelnemers jullie waren met 1.176 !
EEN NIEUW RECORD =D>
De cannondale werd gewonnen door Marnix Derycke uit Oudenaarde =D>
Tevens wens ik alle medewerkers te danken voor hun inzet en idealisme, want het waren 2 lange dagen.... :drunk:
Tot volgend jaar op zondag 27 februari 2011 !!!
groeten,
Willy
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

willy : zijn er pics genomen en waar zullen deze te vinden zijn ?
Willy Sport
Mountainbiker

Post by Willy Sport »

polletje wrote:willy : zijn er pics genomen en waar zullen deze te vinden zijn ?
Er was een fotograaf op het veld en de pics worden mij toegstuurd op cd-rom. We zullen kijken om ze online te krijgen(eind deze week)
Willy Sport
Mountainbiker

Post by Willy Sport »

Riding Butcher wrote:Zeer schonen tt, alleen jammer dat ik last kreeg van krampen in de benen naar het einde toe en zo moest ik vuul vintje en proper manneke laten rijden.

1 minpuntje koude douches
Je hebt gelijk de boiler kon de toevloed niet volgen, we hebben nadat we vernomen hadden dat het water koud was een andere kleedkamer ter beschikking gesteld en na 20 minuten konden we terug de voorziene kleedkamers ter beschikking geven.
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

voila het chouffe verslagje staat on-line

klik http://www.choufkes.be/MBC/ritverslagen ... 202010.htm

bezoek ook eens onze site www.choufkes.be :wink:
Knurre Sven
Mountainbiker

Post by Knurre Sven »

Proficiat aan de organisatie, volgend jaar zeker opnieuw aanwezig want is zeker de moeite om te doen !
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Dit was =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ meer moet hierover niet gezegd worden.
Post Reply