Ik ben ook geen toeristen fanaat (die mannen gaan nooit aan de kant) maar ik vind jouw commentaar toch wel overdreven deze keer.Biestie1 wrote:Dit was dus de tocht die ervoor zorgt dat de andere Diestse clubs moeten vechten tegen dat vooroordeel "Diest is altijd vast parkoers".
Het is een wielertoeristenclub die gewoon wat geld in het laadje wil ; zo weinig mogelijk moeite doen. Ik vraag me overigens af waarom ze pijlen gehangen hadden ? Zeg toch gewoon "volg de pijltjes van het vast parkoers maar". Op een klein extraatje in Zelem na, reden we gewoonweg constant het ganse vast parkoers van Diest.![]()
Alle mooie stukken die er mogelijk zijn, sloegen ze gewoon over (vb. Wallen, Dassenaerde ...) Kilometers en centjes zijn voor deze heren blijkbaar belangrijker dan fun voor de deelnemers.
Aan de bevoorrading ook geen sportdrank, enkel water en frisdrank. Of noemen ze bij de wielertoeristen Aquarius sportdrank ?
![]()
Sorry, kan er echt niet veel goed over vertellen.
Sorry hoor maar ik heb de 25 gedaan en bijna geen BLOSO gezien. Op deze afstand hebben ze echt wel hun best gedaan om af te wijken van het vast parcours. En je spreekt van de wallen: wel we zijn er toch overgereden en dat is nu wel een stukske vast parcours. In Heze hebben we geen meter vast parcours gedaan, in Kelberg en Vleugt zijn ze afgeweken van het vast parcours. De verbinding tussen Vleugt en Heze was geen vast parcours want dat gaat gewoon 1.5 Km door de postbaan.
Ik woon in Schaffen en wees maar gerust het kan slechter hoor. Er zijn misschien nog een aantal mooie stukjes die er niet inzaten maar ik heb al ergere TT's gedaan die dan wel georganiseerd waren door 'Echte' MTB clubs.
Ik geef trouwens liever €2,5 aan een TT voor hun kas dan €15 voor een taaie biefstuk of mosselen die niet te eten zijn.
Sportdrank is in mijn ogen allemaal even slecht. Aquarius of de zogenaamde echte sportdranken. Het is allemaal zout en suiker.