Zo 21/02/2010 Kasterlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
aanklamper
Mountainbiker

Post by aanklamper »

deze tocht krijgt zeer goede reacties , en ik kan me daar alleen maar bij aansluiten. =D> omdat het dit jaar nog maar mijn 2de tour was en mijn conditie verre van oké is was dit toch wel een erg zware rit. gelukkig was er volk genoeg om zo nu en dan eens een stukje bij aan te pikken. (meer dan 1700 inschrijvingen heb ik horen zeggen.) ik ga toch proberen om volgend jaar met een iets betere conditie aan de start te staan. :oops:
Sieuwe
Mountainbiker

Post by Sieuwe »

zeer goede afpijling, goede bevoorrading, wel aan de late kant, km 15 -> 20 is één zwart gat door cyclocrossparcours en modderstroken. Heb zoals sommige andere "latere" vertrekkers de red bull-dames gemist, wel spijtig, volgende keren langer laten staan. Tot 3 keer toe gefotografeerd :p . Ben volgend jaar zeker weer van de partij.
Precies veel mensen stukken gehad? Vooral platte banden veel gezien.
aanklamper
Mountainbiker

Post by aanklamper »

deze tocht krijgt zeer goede reacties , en ik kan me daar alleen maar bij aansluiten. =D> omdat het dit jaar nog maar mijn 2de tour was en mijn conditie verre van oké is was dit toch wel een erg zware rit. gelukkig was er volk genoeg om zo nu en dan eens een stukje bij aan te pikken. (meer dan 1700 inschrijvingen heb ik horen zeggen.) ik ga toch proberen om volgend jaar met een iets betere conditie aan de start te staan. :oops:
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Post by peerke1967 »

Sandcrawler wrote:Xes,wees gerust uwe gps is juist.Er zijn er wel meer die hun computerke eens moeten afstellen zoals 't hoort.
Ik kan ook enkel beamen dat dit een tochtje was om duimen en vingers af te likken.
Enkel de bevoorrading was nogal laat,op zich geen probleem maar ik had dan reeds 55km gedaan.
Tot volgend jaar.
Gps is alleen juist als ge nen snelheidsensor gebruikt.( en deze juist afsteld)
Mijn edge was met het gebruik van de gps signalen niet correct!!!
Gps signalen komen met een kleine vertraging waardoor je een tragere snelheid en afstand afwijking krijgt. Ook te lezen op de Garmin site!
Hoe ik dat weet, ik heb eerst nog een tijdje met mijn gewoon computerke gereden op te kijken of de gps juist was. Deze was geijkt, wa wiel zeggen da ik hem tot de millimeter had afgesteld door middel van wielomtrek.
Verder schitterende tocht, goede red bull en dito chiks.
kletskop
Mountainbiker

Post by kletskop »

zelfs de kidstoer was goed in orde , redelijk zwaar zelfs veur ne bengel van 5 en ene van 6 , den oudste heeft em goed uitgereden , ben fier , enig minpuntje , kidstoer moest efkes tegen het verkeer in en da is ni evident ver ne kleine, voor de rest pima!!!!!!!! =D>
heeft kodakmans van de inrichters zijn fotos ergens geplaatst?
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

die ene websait van die met zijn kaartjes, die foto's kosten geld.
van seniorennet kunde ze gratis afhalen =D>
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

Xes wrote:
moddercrosser wrote:Lang geleden da'k Bloso Herentals/kastel nog 'ns deed, dus op naar Lichtaart, benieuwd naar wat men er nog bijgebreid had.

1ste 5km opwarming op asfalt, dacht, da gaat hier toch geen baanrit worden he :( , daarna zeer aangenaam verrast door het originele parkoers :-) . Regelmatig nieuw stukje singletrack dat ik nog nooit gedaan had. Bloso groen nieuw stuk bolt nog ni echt, maar is wel super. Stuk cyclo erbij ook tof. Meeste groene bloso blijft super op zich!
Hier en daar stukje blauwe bloso zelf wat mouw aangepast (oa langere zandstukje omzeild en tegenover kabouterberg extraatje erbij).

Goei bevoorrading, perfecte bepijling, lekkere Redbull + presentatie, daarna naar 't einde toe nog wat originele singletrack om dik content te finishen met 49 km. Ging wel moeizamer vandaag, maar had de indruk dat de ondergrond op vele plaatsen nogal zoog.

Gps-track beschikbaar voor de geinteresseerden, 20.49
49km? Ik reed vandaag voor de eerste keer met mijn gps en kwam uit op 45km ... Ik hoop dat mijn gps er geen 4km naast zit want dan beloofd da voor tochten van 150km. Nog iemand de gereden km's van start tot finish ?
Verder wel een fijne tocht met vooral goede seingevers aan de drukke oversteken !! TOP !
ik heb hier en daar een stukje anders (meer ) gereden :wink:
julio
Mountainbiker

Post by julio »

nen hèèèèèle dikke proficiat manne zalig toerke , was wel bang afwachte wa da ging worden den tandem , ma da is goe meegevalle =D> =D>
Ghostbiker Mrc
Mountainbiker

Post by Ghostbiker Mrc »

Dat het goed ging zijn daar had ik geen twijfels over=D> =D> ik heb deze vorig jaar ook gereden maar ik vond wel dat de bevoorrading zeer laat kwam,na 31 km en op dit parcours kan dit tellen ik had zelf wat bij maar blijkbaar niet genoeg om nog voldoende jus in de benen over te houden maar daar gaan we nu niet over klagen :wink: en de redbull-dames heb ik wel gemist blijkbaar, dat vind ik veel erger ](*,)
Mr. Miyagi
Mountainbiker

Post by Mr. Miyagi »

Ik wist van vorig jaar dat dit een leuke tocht is, dus was ik dit jaar opnieuw van de partij. Inderdaad goede afpijling en zeer goede seingevers, maar ik had van deze organisatie niet anders verwacht. =D>
See you next year Lichtaart. :-)
Post Reply