Zo 21/02/2010 Koksijde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
skelet
Mountainbiker

Post by skelet »

Twas zeker in orde vandaag samen met dingetje en rudy f de grote toer gedaan. was eerste test met de nieuwe bike. toch een keertje onderste boven naar beneden gekomen in koksijde op het militaer domein.dan nog met een schoone verassing naar huis bedankt mensen =D> zeker tot volgend jaar :-D
T&L
Mountainbiker

Post by T&L »

Deze tocht was zoals gewoonlijk af. =D> Goede bepijling, back to basic bevoorradingen en een zeer afwisselend parcours. Gestart omstreeks 11u15 en op enkele andere bikers na het volledige parcours (55 km) alleen afgehaspeld. Heerlijk! =P~ :drunk: Koksijde tot volgend jaar.
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

vandaag ook genoten met maar liefst 23 choufkes.
Alles tip top in orde eerstdaags kan je het verslagje verwachten ,ik laat iets weten op deze topic :roll: :wink:
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

De commentaren hadden mij over de streep getrokken om deze aan te vatten .Wel ik heb het mij niet beklaagd :P :lol:

Samen met turfke en cuberider deze mooie tocht aangevat . Bedankt aan alle medewerkers voor deze prachtige organisatie =D> =D> =D> =D>
Verder nog een prettige verjaardag aan de kleinen van Turfke , deze moest snel thuis zijn , ik heb dan maar mijn steentje bijgedragen en er een beetje spoed achter gezet #-o
bedank turfke en cuberider , t'was were dik in orde :drunk:
tot de volgende

Image
http://users.telenet.be/de_grysperre/
noppenrijder
Mountainbiker

Post by noppenrijder »

ik had tot op heden nog nooit aan de kust gereden, en ben nu voor de eerste keer afgekomen, heb het mij zeker niet beklaagd; integendeel !
ik zag verschillende personen met een Garmin GPS; zou iemand zo vriendelijk willen zijn mij de track-log door te sturen, er zaten namelijk enkele passages in die ik zeker nog eens wil rijden bij gelegenheid.
sliekfretter
Mountainbiker
Location: Ghost HTX 5 LC , Storm Nalu beach bike en BXT Carbon beach

Post by sliekfretter »

katrien20 wrote:Veel te laat in bed, maar niks kon me tegenhouden om deel te nemen aan de topper "Koksijde"!!!
Opnieuw konden we genieten van een super organisatie op alle vlak! :drunk: BEDANKT!

En dan het parcours... :drunk: :drunk: :drunk:
Proficiat aan de voltallige organisatie! =D>
EN
... wie heeft de cannondale-fiets gewonnen? [-o<
@dingetje : leuk om jou en de 2 musketiers te leren kennen! :wink:
De bike werd gewonnen door iemand uit Oudenaarde maar was niet meer tegenwoordig in de zaal

@noppenrijder
ik heb de 57km gereden en heb de gpx file, hou er wel rekening mee dat sommige stroken eenmalig waren waaronder het munitie depot , voor de rest dacht ik dat alles mag bereden worden , ik stuur je pb, :wink:
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

Eerste maal naar de kust afgezakt, met de Racing Ralph'kes, minder druk derin gestoken. We waren met een aantal VWO's aanwezig, altijd leuk.

Mooie aanloopstroken, om uiteindelijk aan de zandstroken te beginnen. Eerste zandafdaling overkop gegaan #-o , daar de voeling met het zand gemaakt. Via Nieuwpoort de strook strand aangevat, was eventjes vastzitten maar dan langs het strand goed doorgetrokken, de strook van het strand naar de dijk doorgefietst, met nog die asfaltbult op het laatst, eventjes zwaar doortrappen, maar tis toch gelukt :bounce: .

Mooi vervolg van de tocht, toch wel raar dat er een bikewash was op 4 km van t einde, terwijl die laatste 4 km's toch nog redelijk vettig lagen.

48 km op de teller, Choufkes gewonnen, twas vré in orde!
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

bushrider wrote:De commentaren hadden mij over de streep getrokken om deze aan te vatten .Wel ik heb het mij niet beklaagd :P :lol:

Samen met turfke en cuberider deze mooie tocht aangevat . Bedankt aan alle medewerkers voor deze prachtige organisatie =D> =D> =D> =D>
Verder nog een prettige verjaardag aan de kleinen van Turfke , deze moest snel thuis zijn , ik heb dan maar mijn steentje bijgedragen en er een beetje spoed achter gezet #-o
bedank turfke en cuberider , t'was were dik in orde :drunk:
tot de volgende

Image
http://users.telenet.be/de_grysperre/

Man, man, da stuk taart en de jenever :drunk: :drunk: hebben gesmaakt deze namiddag.
M'n kaarske was serieus aan het uitdoven op het einde, ons kleine heeft bijgevolg zelf al de kaarskes mogen uitblazen :wink: . Wat was ik blij dat gij (lees: je "fiets" :P ) af en toe last had van chain suck en ik me achter jou, daar waar nodig, eens kon wegstoppen.
Verder een heel mooie voormiddag gehad die ik eerlijk gezegd wat onderschat had. Wist niet dat er nog zo veeeeel "duintjes" waren aan de Belgische kust.
Volgende keer kom ik hier zeker terug.
=D> =D> =D>
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

Met ne hele hoop choufkes deze tocht gereden, zoals we hadden verwacht een prachtige tocht gereden, mooi weer , ... Alles was aanwezig om 'de bikers ' een geslaagde TT te laten rijden . Na een wat uitgelopen TT , nog een gezellige apres gehad met de 'bende'. Enig minpuntje de choufe was reeds op toen we ariveerden :cry: . Gelukkig kreeg ik er een stuk of 4 als tombolaprijs :bounce: :bounce: :drunk: . Aan alle medewerkers ; BEDANKT .
Riding Butcher
Mountainbiker

Post by Riding Butcher »

Zeer schonen tt, alleen jammer dat ik last kreeg van krampen in de benen naar het einde toe en zo moest ik vuul vintje en proper manneke laten rijden.

1 minpuntje koude douches
Post Reply