waar komen de gemaakte foto's te staan?
grtjs
Zo 21/02/2010 Neeroeteren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- nielsmon75
- Mountainbiker
- Location: custom cube reaction sid blue full XTR,bottecchia FX-540
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
BASSMAN wrote:Sorry man,heb u blijkbaar niet gezien.Spookvanhetbos wrote: Bassman heeft me genegeerd![]()
Met de fiets naar daar en terug 79km,man,ben ik gaar.
Die laatste modderstrook hoefde voor mij niet echt.
No problemos
-
leikepej
- Mountainbiker
Hallo Bikers,
heb jullie reacties gelezen en ja er zal altijd wel iets zijn, wat het parkoer betreft denk ik niet dat jullie gelukkig zouden zijn geweest als ik je de laatste 5 km over het asfalt had gestuurd. Het zijn keuzes die je moet maken. Voor de rest zeer tevreden. Wat de kantine betreft, die mensen zijn ook bereid om de nodige aanpassingen te doen naar de toekomst toe.
Nogmaals hartelijk dank voor jullie deelname
en tot deze zomer 18 juli in hopelijk betere omstandigheden.
Leon
heb jullie reacties gelezen en ja er zal altijd wel iets zijn, wat het parkoer betreft denk ik niet dat jullie gelukkig zouden zijn geweest als ik je de laatste 5 km over het asfalt had gestuurd. Het zijn keuzes die je moet maken. Voor de rest zeer tevreden. Wat de kantine betreft, die mensen zijn ook bereid om de nodige aanpassingen te doen naar de toekomst toe.
Nogmaals hartelijk dank voor jullie deelname
Leon
- kabeljauws
- Mountainbiker
Post by kabeljauws »
Vond het een lekkere tocht, zelfs de modderstroken konden bekoren, want met een Rohloff-aangedreven ros maal je daar niet om.
Ik heb begrepen dat het bepalen van de bevoorradingsplek bij zo veel verschillende afstanden nogal wat moeite kost, toch meen ik te mogen zeggen dat het kiezen van een ietwat minder winderige plek of het plaatsen van een driekwart dichte tent wel een verstandige zet zou zijn geweest; het was erg koud daar.
Ik telde vandaag 483 hms. Kan iemand bevestigen of dat enigszins klopt?
Iemand al bekend met de webstek waar de foto's die vandaag gemaakt werden, te zien zijn?
Ik heb begrepen dat het bepalen van de bevoorradingsplek bij zo veel verschillende afstanden nogal wat moeite kost, toch meen ik te mogen zeggen dat het kiezen van een ietwat minder winderige plek of het plaatsen van een driekwart dichte tent wel een verstandige zet zou zijn geweest; het was erg koud daar.
Ik telde vandaag 483 hms. Kan iemand bevestigen of dat enigszins klopt?
Iemand al bekend met de webstek waar de foto's die vandaag gemaakt werden, te zien zijn?
- kabeljauws
- Mountainbiker
Post by kabeljauws »
Ik vermoed dat de foto's weldra hier te vinden zullen zijn. Daar staan in ieder geval de foto's van 2009.
http://picasaweb.google.com/dewringers
http://picasaweb.google.com/dewringers