Stonden er 2 vlak na elkaar :jakke-pompier wrote:Waar kan ik de foto's vinden, had geen zin om een kaartje te nemen.
De 1ste is volgens mij : http://fotoalbum.seniorennet.be/Goswa/
De 2de had kaartjes liggen : www.vbrfotografie.be
Post by moddercrosser »
Stonden er 2 vlak na elkaar :jakke-pompier wrote:Waar kan ik de foto's vinden, had geen zin om een kaartje te nemen.
49km? Ik reed vandaag voor de eerste keer met mijn gps en kwam uit op 45km ... Ik hoop dat mijn gps er geen 4km naast zit want dan beloofd da voor tochten van 150km. Nog iemand de gereden km's van start tot finish ?moddercrosser wrote:Lang geleden da'k Bloso Herentals/kastel nog 'ns deed, dus op naar Lichtaart, benieuwd naar wat men er nog bijgebreid had.
1ste 5km opwarming op asfalt, dacht, da gaat hier toch geen baanrit worden he, daarna zeer aangenaam verrast door het originele parkoers
. Regelmatig nieuw stukje singletrack dat ik nog nooit gedaan had. Bloso groen nieuw stuk bolt nog ni echt, maar is wel super. Stuk cyclo erbij ook tof. Meeste groene bloso blijft super op zich!
Hier en daar stukje blauwe bloso zelf wat mouw aangepast (oa langere zandstukje omzeild en tegenover kabouterberg extraatje erbij).
Goei bevoorrading, perfecte bepijling, lekkere Redbull + presentatie, daarna naar 't einde toe nog wat originele singletrack om dik content te finishen met 49 km. Ging wel moeizamer vandaag, maar had de indruk dat de ondergrond op vele plaatsen nogal zoog.
Gps-track beschikbaar voor de geinteresseerden, 20.49
Post by Sandcrawler »
Post by Ivanhoe el biker loco »