Zo 21/02/2010 Kasterlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

jakke-pompier wrote:Waar kan ik de foto's vinden, had geen zin om een kaartje te nemen.
Stonden er 2 vlak na elkaar :

De 1ste is volgens mij : http://fotoalbum.seniorennet.be/Goswa/

De 2de had kaartjes liggen : www.vbrfotografie.be
Xes
Mountainbiker

Post by Xes »

moddercrosser wrote:Lang geleden da'k Bloso Herentals/kastel nog 'ns deed, dus op naar Lichtaart, benieuwd naar wat men er nog bijgebreid had.

1ste 5km opwarming op asfalt, dacht, da gaat hier toch geen baanrit worden he :( , daarna zeer aangenaam verrast door het originele parkoers :-) . Regelmatig nieuw stukje singletrack dat ik nog nooit gedaan had. Bloso groen nieuw stuk bolt nog ni echt, maar is wel super. Stuk cyclo erbij ook tof. Meeste groene bloso blijft super op zich!
Hier en daar stukje blauwe bloso zelf wat mouw aangepast (oa langere zandstukje omzeild en tegenover kabouterberg extraatje erbij).

Goei bevoorrading, perfecte bepijling, lekkere Redbull + presentatie, daarna naar 't einde toe nog wat originele singletrack om dik content te finishen met 49 km. Ging wel moeizamer vandaag, maar had de indruk dat de ondergrond op vele plaatsen nogal zoog.

Gps-track beschikbaar voor de geinteresseerden, 20.49
49km? Ik reed vandaag voor de eerste keer met mijn gps en kwam uit op 45km ... Ik hoop dat mijn gps er geen 4km naast zit want dan beloofd da voor tochten van 150km. Nog iemand de gereden km's van start tot finish ?
Verder wel een fijne tocht met vooral goede seingevers aan de drukke oversteken !! TOP !
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

Xes,wees gerust uwe gps is juist.Er zijn er wel meer die hun computerke eens moeten afstellen zoals 't hoort.
Ik kan ook enkel beamen dat dit een tochtje was om duimen en vingers af te likken.
Enkel de bevoorrading was nogal laat,op zich geen probleem maar ik had dan reeds 55km gedaan.
Tot volgend jaar.
12345
Mountainbiker

Post by 12345 »

knap, knap, knap en nog eens knap, degene die nu nog klagen , tja waar moeten die dan gaan rijden, 70 km toen ik thuis kwam, moe maar voldaan, op naar herentals te zaterdag nogmaals knap gedaan met alles bedankt voor de geweldige voormiddag, =D> =D> =D>
Reno
Mountainbiker

Post by Reno »

tip top in orde! goed gepijld, origineel parcours (niet gemakkelijk op een alom bekende bloso), seingevers waar nodig, bevoorrading ok! =D> =D> =D>

Enig puntje om eens over na te denken: bevoorrading kwam volgens mij ook te laat... Zeker voor mensen die met de fiets tot aan de start zijn gekomen en voor mensen met een iets mindere conditie. Ben zelf bij de eerste groep en heb er veel van de tweede gezien... Maar zeker geen reden om volgend jaar niet terug te komen!!!
PsYchO66
Mountainbiker

Post by PsYchO66 »

Heb me ook geweldig geamuseerd in de bossen vandaag.
Proficiat aan de organisatie, mooi parcours, perfecte bepijling, veel seingevers =D> , afspuit, fietsparking... alles was er! Bevoorrading misschien wat aan de late kant,maar wel dik in orde. Khad mij al iets te rap kapot gereden op da cyclocrossparcourske :-D

De red bull dames heb ik jammergenoeg wel gemist (12u is al te laat om binnen te komen blijkbaar..)

Ik ben bijna helemaal op het einde nog een derde fotograaf tegengekomen ook, iemand een idee waar die foto's te vinden zullen zijn?
Glenn92
Mountainbiker
Location: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380

Post by Glenn92 »

Zalige singeltracks =P~ .
Maar na ongeveer een 15 km lag den body van mijn pedaal er af :cry:
dan maar verder gereden op de as alleen.
Maar voor de rest prachtige rit =D> .
TheLion
Mountainbiker

Post by TheLion »

Ik had met de GPS ook 45 km......-> petje af voor de organisatie : super tocht !!!!, het parcour liep gesmeerd....
Ivanhoe el biker loco
Mountainbiker

Post by Ivanhoe el biker loco »

Ja was echt een pracht tochtje. heel leuke singeltracks, pittige hellingen. Echt top :-D . Maar zoals gemeld hierboven kwam de bevoorading, voor de langste toer klein beetje laat. Als je zelf eten en genoeg drinken bij hebt, zoals ik, is dat geen probleem ma der zijn er die niks bij hebben dus. Is een heel klein minpuntje maar weegt niet op tegen alle positieve punten. Was subliem. =D> =D> =D> aan de organisatie. Op naar Erwin bolt uit, kunnen we nog eens vlammen in de herenthalse bossen. Allee vlammen met zoveel volk zal relatief te noemen zijn! :-D
Den jjag
Mountainbiker

Post by Den jjag »

Schoon toereke mannen, begeleiders op de oversteken en aan 't kruispunt van de cyclotoer .
Eigenlijk mijn eigen al leeg gereden op de baan in 't begin om enkele ploegmaats in te halen.
Toch nog binnen op twee uur en vier min.
In verband met de kilometers: ik had er 46,1 en 285 hoogtemeters.
De red bull dametjes zijn we voorbij gereden, te moe om te stoppen #-o .

Grtz en tot de volgende.
Post Reply