Zo 21/02/2010 Neeroeteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
cube biker ;-)
Mountainbiker

Post by cube biker ;-) »

Ferm tocht, maar iets te zwaar na Haccourt gisteren, twee dagen achter mekaar ploeteren. Goei soep met extra veel ballen =D> konden de verzuurde benen niet goed maken #-o #-o Al bij al toch goe geamuseerd.
Tot volgende keer.
Roel K
Mountainbiker

Post by Roel K »

Hebben ook de 48 gedaan. Parcours was heel mooi (zeker tot aan de koffie) Organisatie was in orde: Pijlen, bevoorrading, fietsstalling, ... waren 100%. Alleen de douches hadden iets natter mogen zijn en een garcon in de kantine had er ook wel mogen zijn :drunk: . Maar dit is allemaal bijzaak!
Hier kom ik volgend jaar terug =D>
roland
Mountainbiker

De GPS Track van de 48Km die iets korter was

Post by roland »

Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

de 42 km gedaan met het beruchte forumtreintje midden limburg. 1ste gedeelte was zwaar en mooi, bevoorading was goed, lekkere soep. 2de gedeelte was meer uit te halen vond ik, geneen bergje meer gezien en een laatste vettig stuk (wat was me dat). Kom volgend jaar zeker terug , maar hoop dan op nog meer technisch en meer hoogtemeters (zijn in deze streek zeker haalbaar). toch een mooie organisatie en een goede tocht gereden.
Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

Vorig jaar was technischer, meer singletracks, beetje fijner. Vandaag eens wat anders gehad. Eerste gedeelte van de 48 was superleuk, laatste gedeelte was me wat saai (lange rechte stukken met veel modder, vermoeiend). Al bij al toch de moeite, ben moe genoeg. Organisatie (aanwijzing tot startplaats, uitpijling, bevoorrading...) was top!
Matts-bart
Mountainbiker

Post by Matts-bart »

hebben de 40 (42)km gedaan.
Op de organisatie was niet veel op te merken, goed gewerkt mannen.

Maar..... eigenlijk is dit de vermelding "Bergerven" niet waart.... kon veeeeeel meer uit de omgeving gehaald worden. Had hier echt meer van verwacht. Dus in dat opzicht viel het parcours eigenlijk dik tegen... en dan als afsluiter nog 'n vettige modderstrook, man man... daar was toch wel veel meer uit te halen mannen. Ben der nog niet goed van.

Het stukje voor de bevoorrading was idd best te pruimen, daarna.... NOT
K2-er
Test team
Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake

Post by K2-er »

Wat me opviel, ook erg veel boskap in Opitter ...
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Half dood naar huis gereden :-? ...
Pech met achter derra, wist wel dat deze terminal was, maar dacht: " die gaat nog de TT van Neeroeteren aankunnen"... [-X
Ik heb nog op km 10 de ketting ingekort, maar het heeft niet geholpen, dus met de buiten en binnen tandwiel van de cassette gebold...bedankt, vriend van de Dirty Bikers uit Dilsen ... hij zag dat ik op de sukkel was en vroeg of ik naar huis kon...we waren bijna aan de bevoorrading in Dorne. Fijn dat zo iemand zo iets merkt, en aandacht aan schenkt =D>
Voor de rest ben ik bij de start, toen ik naar de inschrijving reed, de Roger en co tegen gekomen...het was een flits, Roger heeft me gezien en een "knick" gegeven, Brockie heeft me ook gezien, Bassman heeft me genegeerd :-D ...reed met Jarvis ... maar ik vind het niet erg om alleen te rijden, ik ben dat gewoon, op ne keer zal mijn nick veranderd worden in: µ
De eenzame spook van onze bossen..
Een spook is altijd alleen in het leven :wink:

Proficiat voor de goede bepijling, de soep, de rijpe bananen, en de rest..de modder, bwaaaah, het was in de prijs inbegrepen. Tot in juni of later hoop ik... 8)
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Hallo Bikers,
ben net terug thuis en zeker tevreden met jullie deelname+/-760 is gezien de omstandigheden voor ons een zeer goed resultaat. :lol:
Wat het parkoer betreft is het voor ons ook niet zo gemakkellijk geweest aangezien we een stuk eruit hebben moeten laten in het 2 de gedeelte. Maar ik heb naar mogelijkheden gezocht en dit was het beste wat mogelijk was, we hebben tenslotte ook een plan van de te volgen route.
We hebben veel mensen gehad die ons vele sterren toewensten , maar er waren ook mensen die onze gebreken melden. Wij zijn met beide zeer tevreden en daarom ene dikke proficiat aan jullie allemaal. =D> =D>
Wat de douches betreft ,dat zijn onvoorziene omstandigheden, ook voor diegene die naar Waterloos zien gereden met de auto, onze excuses :oops: .
Straks meer ik ga nu eerst iets eten.
Leon
nielsmon75
Mountainbiker
Location: custom cube reaction sid blue full XTR,bottecchia FX-540

Post by nielsmon75 »

was een van de fijnste toertochten wat ik tot nu toe gedaan heb!
alleen in waterloos het laatste stukje was mij wel een vetigge boel maar dat hoort er natuurlijk ook bij :wink:
grtjs
Post Reply