Ik stel op mijn polar een exeset in nl.
10 minuten tussen een bepaalde reeks
30 minuten tussen een hogere reeks
10 minuten tussen terug een lagere reeks
Nu zou ik denken dat hij 10 minuten telt tussen de eerste en dan overgaat naar de 2de en de limieten aangeeft, maar hij blijft verder tellen op de eerste limieten, terwijl dat ik wel een geluidsignaal krijg dat hij aan de 2de reeks begint, maar dan constant aangeeft dat ik over de upper limit zit.
Wat heb ik hier fout gedaan bij de installingen, is namelijk lang geleden dat ik mijn polar nog gebruikt heb, en bij het nalezen van de gebruiksaanwijzing, vind ik zelf niet echt wat ik fout heb gedaan.
polar s725x tijdslimieten
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
- montenbaiker
- Mountainbiker
Post by montenbaiker »
Via Polar ProTrainer kan je toch bepaalde trainingen aanmaken waar je per periode zijnde: warming up, interval (X keer), recuperatie (naar een bepaalde hartslag of bepaalde tijd) en cooling-down je minimum en maximum hartslag kan aanduiden. Deze trainingen kan je opslaan en je kan er 5 naar je horloge zenden (via IRDA). Je kan dit ook op je horloge zelf aanmaken, maar dit is wat complexer maar eigenlijk hetzelfde systeem)
Let wel: Enkel warm-up, interval (X-aantal keer), recup tussen de intervallen en cooling-down worden aanvaard op dit toestel.
Let wel: Enkel warm-up, interval (X-aantal keer), recup tussen de intervallen en cooling-down worden aanvaard op dit toestel.
tijdslimieten
Het gaat niet over een intervaltraining, ik wil gewoon drie blokken programeren nl. 10 min 30 min en 10 min en dit aan verschillende lower en upper limits. (zelfs dit werkt niet en is normaal eenvoudiger als intervals)
- montenbaiker
- Mountainbiker
Post by montenbaiker »
wel is: 10' warming up, dan 1 interval van 30', en dan 10' cooling down waarbij je voor de 3 blokken in dit geval de gewenste hartslag kan ingeven.
ik denk dat dit de enige mogelijkheid is op deze polar.
ik denk dat dit de enige mogelijkheid is op deze polar.
tijdslimieten
@montenbaiker
U heeft het inderdaad bij het juiste eind, bedankt
Zoals ik ze geprogrammeerd had moet je manueel switchen na elk tijdsinterval, maar wanneer je ze programeert als inrerval lukt het wel.
Had ondertussen ook iets gevonden op het polar discussionforum
http://forum.polar.fi/showthread.php?t=5423
U heeft het inderdaad bij het juiste eind, bedankt
Zoals ik ze geprogrammeerd had moet je manueel switchen na elk tijdsinterval, maar wanneer je ze programeert als inrerval lukt het wel.
Had ondertussen ook iets gevonden op het polar discussionforum
http://forum.polar.fi/showthread.php?t=5423