Zo 21/02/2010 Kasterlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

De Goodfellas van Dendermonde zullen ook aanwezig zijn met een man of 3 :bounce:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

laagvlieger wrote:Hoeveel bar best in de bandjes voor die zeugende grond #-o
Ik hou het op 1.8 bar :wink:
kever69
Mountainbiker

Post by kever69 »

Gun*666 wrote:
laagvlieger wrote:Hoeveel bar best in de bandjes voor die zeugende grond #-o
Ik hou het op 1.8 bar :wink:
Ik heb daarstraks afgepijld(met foerske) met een 2bar. Rijd met NN 1.8 en vond deze te plat staan. Heb ze thuis opgepompt tot mijn gebruikelijke 3bar.
Ik rijd altijd wel met redelijk veel druk in mijn banden en dat gaat op dit parcours wel goed lukken denk ik.

Zet de banden niet te plat aflaten kun je altijd nog.
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

Zal jammer genoeg niet aanwezig zijn! :cry:

Geen vervoer.... :(
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

Lang geleden da'k Bloso Herentals/kastel nog 'ns deed, dus op naar Lichtaart, benieuwd naar wat men er nog bijgebreid had.

1ste 5km opwarming op asfalt, dacht, da gaat hier toch geen baanrit worden he :( , daarna zeer aangenaam verrast door het originele parkoers :-) . Regelmatig nieuw stukje singletrack dat ik nog nooit gedaan had. Bloso groen nieuw stuk bolt nog ni echt, maar is wel super. Stuk cyclo erbij ook tof. Meeste groene bloso blijft super op zich!
Hier en daar stukje blauwe bloso zelf wat mouw aangepast (oa langere zandstukje omzeild en tegenover kabouterberg extraatje erbij).

Goei bevoorrading, perfecte bepijling, lekkere Redbull + presentatie, daarna naar 't einde toe nog wat originele singletrack om dik content te finishen met 49 km. Ging wel moeizamer vandaag, maar had de indruk dat de ondergrond op vele plaatsen nogal zoog.

Gps-track beschikbaar voor de geinteresseerden, 20.49
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

Vandaag ook hier komen bollen, heb wel de 35 gedaan omdat er ene op tijd thuis moest zijn voor te gaan boefen.
Parcour was prachtig =D> , veel single tracks op zuigend ondergrond en dat op en neer,dat maakte het zwaar en had soms het gevoel niet vooruit te geraken :lol:
Bevoorrading was in orde, redbul dames wel gemist (mss omdat ik de 35 dee), bepijling was prima met seingevers voor het verkeer tegen te houden en u over te laten dat maakte dat ge goed kon doorijden =D>
Kantine,afspuitstand en douche heb ik overgeslagen.
Ook 2 keer gefotografeerd op de zwarte lus (het zullen mooie foto's worden)
Kasterlee is altijd de moeite.

Alles bijeen dus een prima tochtje zoals we gewend zijn hier =D> =D>
tot volgend jaar.

grtz devil
jakke-pompier
Mountainbiker

Post by jakke-pompier »

Echt een mooie tocht, veel single tracks en de nodige "heuvels".
Alleen da nieuw stuk blozo moet nog serieus ingereden worden, bolde voor geen meter en echt effen kon je het ook niet noemen. Maar het is wel een knap stuk.
Doe zo verder zou ik zeggen en tot volgend jaar.

Waar kan ik de foto's vinden, had geen zin om een kaartje te nemen.
gilbo
Mountainbiker

Post by gilbo »

Prima tocht, hier kunnen er veel een voorbeeld aan nemen =D>
Salsero
Mountainbiker

Post by Salsero »

Ten eerste al ne DIKKE PROFICIAT voor de organisatie:veel parking,goede bepijling, NEN DIKKE MERCI VOOR DE MENSEN AAN ELKE OVERGANG VAN DE BANEN(konden we tenminste doorrijden)GE MOET HET MAAR WILLEN DOEN!!,een nen heel goede afspuitstand!!!
En het parcours was SUPERTOF,wij hebben in Waasmunster ook mooie stukken maar vandaag was wel echt hmhm...op en af,draaien en keren,...alles derop en deraan!! FANTASTISCH GEDAAN!! Volgend jaar kom ik zekers terug.Hebben jullie ook een zomerrit?? Mijne maat was zijne eerste keer in jullie omgeving en hij was heel moe maar wel supercontent dat hij meegekomen was!! Ik wou dat we ook zoveel mogelijkheden hadden hier ivm parcours... Foto's? Hoeveel deelnemers?
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

mooi tochtje!!! =D>
speciaal de hele tour uitgereden voor de red bull, maar niks gezien. kzal weer te traag gereden hebben. :-D
(er stonden wel enkele mensen in kasterlee aan de sporthal heb ik vernomen. dus volgede keer LICHTAART in de topictitel aub.

voor de rest superleuk, mooi, en behoorlijk zwaar tochtje. =P~
Post Reply