Overlaatst bestelling van singlespeed.nl Was snel verzonden (na 2 dagen),diezelfde dag al over de grens en dan nog 8 dagen onderweg geweest.
Verzameling webshops
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Levertijden kunnen rond deze tijd wel weer eens serieus uit de hand lopen met dank aan onze vrienden van de post.
Overlaatst bestelling van singlespeed.nl Was snel verzonden (na 2 dagen),diezelfde dag al over de grens en dan nog 8 dagen onderweg geweest.
Iemand ervaring met www.raddiscount.de? Heb daar een nieuwe bike besteld, 23 december betaald en nadien niets meer van gehoord. Geen antwoord op mails en antwoordapparaat als ik er naartoe bel.
Dit was blijkbaar normaal. Ze waren gesloten van 24 december tot 6 januari. Wel spijtig dat het niet aangegeven stond op de site. Voor de rest al wel goede reacties gehad op de mails die ik gestuurd heb. Dezelfde dag of de dag nadien altijd antwoord gehad.
Dit was blijkbaar normaal. Ze waren gesloten van 24 december tot 6 januari. Wel spijtig dat het niet aangegeven stond op de site. Voor de rest al wel goede reacties gehad op de mails die ik gestuurd heb. Dezelfde dag of de dag nadien altijd antwoord gehad.
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Zondag besteld bij Bike-components.de
Maandag de orderbevestiging en s'avonds betaald.
Vandaag bevestiging dat de bestelling met de post vertrokken is.
Ik zou dit zelfs online kunnen volgen.
- Glenn92
- Mountainbiker
- Location: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380
Toevalling mijn besteling van Bike-components.de is vandaag ook vertrokkenMotorbiker wrote:Zondag besteld bij Bike-components.de
maar ik had wel al besteld van vorige week dinsdag.
- Wilde!Bosnimf
- Mountainbiker
Post by Wilde!Bosnimf »
Uitstekende ervaring met Chainreactioncycles.com en H&S Bike Discount (bike-discount.de) met de andere bikediscount heb ik geen ervaring.
Beide correct en heel snel geleverd.
Beide correct en heel snel geleverd.
heb gisteren hier wat besteld
http://www.cyclesetsports.com/accueil_fr.html
nog nooit van gehoord maar tzag er een deftige website uit en was de enigste die nog in voorraad had wat ik zocht
http://www.cyclesetsports.com/accueil_fr.html
nog nooit van gehoord maar tzag er een deftige website uit en was de enigste die nog in voorraad had wat ik zocht