mark 01 wrote:Het vertrek is aan het voetbalplein van Voorshoven VV Tismansweg 3680 Neeroeteren. Er zijn voldoende wegwijzers geplaatst om zonder problemen de vertrekplaats te bereiken.
Hallo Bikers,
net terug en alles is in orde, het parkoer ligt er gezien de omstandigheden prima bij. Ik hoop jullie morgen te mogen ontvangen want we hebben alweer 100% ons best gedaan. Nogmaals het vetrek is in Voorshoven en is duidelijk aangegeven als je Neeroeteren binnenrijdt.
Op de bevoorrading is een matriaalpost voorzien om eventuele kleine problemen op te lossen.
Bedankt Mark01 voor je reactie , was aan het pijlen in Bergerven en viel goed mee . Ik zal er morgen ook zijn en wat foto's maken daar waar de snelheid niet zo hoog is, lachen en klimmen, die dan in de loop van volgende week op onze site zullen verschijnen.
Er is 1 bevoorrading na 24 km voor de 48 en 40 km . voor de 34 en 25 is het op de helft. Aan het parkoer is alléén in de laatste km. na 36 km. voor de 48 km een wijziging aangebracht. Je kan dan kiezen voor 40 of 48 km als je wil.
Goede morgen Bikers,
Neeroeteren is klaar om jullie te mogen ontvangen en de weergoden zijn met ons geweest . We zij gespaard gebleven van de sneeuw, die zal wel in de Ardennen gevallen zijn.Er is wel een buike gevallen maar dat heeft zich al vanzelf opgelost, op dit moment vriest hier net niet. Tot straks.
Net terug van een zeer goed georganiseerde toch, proficiat . Uitpijling was perfect!!!!!! bevoorading, gewoon AF, alleen de douces, ik denk dat het water op ransoen was.... en de conditie... Volgend jaar zijn we er zeker terug..