Zo 21/02/2010 Kasterlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
viking
Mountainbiker

Post by viking »

Beire wrote:Hoe is het met de ondergrond gesteld?
Gaat het te doen zijn met R Ralph of laat ik toch maar beter de NN zitten?
momenteel kunt ge overal rijden durf zelfs het woord vliegen niet gebruiken maar als het weer zo is als vandaag zon enz....
gaat ge zeker goed kunnen rijden momenteel zijn ze aan het verkennen deze avond zeker de laatste stand van het parcours.
Sieuwe
Mountainbiker

Post by Sieuwe »

viking wrote:
momenteel kunt ge overal rijden durf zelfs het woord vliegen niet gebruiken maar als het weer zo is als vandaag zon enz....
gaat ge zeker goed kunnen rijden momenteel zijn ze aan het verkennen deze avond zeker de laatste stand van het parcours.
dan is den ondergrond toch gebeterd (oef). Khoop enkel dat morgen nie te veel regent.
Cya tomorrow
vliegende biker
Mountainbiker

Post by vliegende biker »

Het Vliegend Wiel van Lille komt ook rijden.
Het zal nog eens deugd doen dat da sneeuwen gedaan is, en hopelijk valt er
geen regen.
Chiao
Ghostbiker Mrc
Mountainbiker

Post by Ghostbiker Mrc »

Ze geven wel een mogelijkheid op lichte sneeuw,maar dat gaat ons niet tegen houden van te komen :bounce: vroeg in het bedje dat we vroeg kunnen vertrekken :wink:
foerske
Mountainbiker

Post by foerske »

net terug thuis van afpijlen en voorbereiden

alles is klaar! de toer ligt er zeer goed bereidbaar bij... wij hebben toch al zo'n 50% van de toer zelf gereden (rest door anderen) en ik kan jullie zeggen dat ik niet aan 100mtr slijkerig kom. Bovendien is er daar nog de mogelijkheid om er naast te rijden. De grond is op sommige plaatsen wel zuigend, het verschil zal gemaakt kunnen worden :wink: Mijne fiets was alleszins niet echt vuil...

verder moogde u verwachten aan snel, zwaar, variërend parcours met veel technische stukken en zeer leuke klimmetjes en nog leukere afdalingen! Om dan nog maar te zwijgen van de schitterende singletracks! Hopelijk vinden jullie het de moeit!

Wij hebben ons best gedaan, hopelijk tot morgen en hopelijk blijft het weer deftig
:-)
foerske
Mountainbiker

Post by foerske »

viking wrote:
... euhm diegenen die overal kunnen rijden zullen straffe mannen zijn! Het zou me verbazen als iedereen alle bergjes oprijdt!? [-X
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Hoeveel bar best in de bandjes voor die zeugende grond #-o
viking
Mountainbiker

Post by viking »

laagvlieger wrote:Hoeveel bar best in de bandjes voor die zeugende grond #-o
Banden druk is iets meer voor onze technische staf ik zet ze redelijk hard.
Wat ik wel weet is dat de kids richting bevoorrading retour moeten van waar ze gekomen zijn plusminus 200 meter.
Dat er twee kantines ter beschikking staan voor de rijders. Deze staan naast elkaar dus geen probleem, service staat op de eerste plaats.
Dat het gele pijlen zijn voor alle afstanden 25/35 en 46km. En voor de kids tour, dit zijn de blauwe pijlen.
Ene wat ik niet weet? het weer maar ze voorspellen MTB weer.
Dus wij zijn er klaar voor nu is het aan jullie om te oordelen dat het een goede TT was.
Maar dit horen we na morgen.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

Ben benieuw.
tot morgen en hopenlijk blijft het redelijk droog :lol:
foerske
Mountainbiker

Post by foerske »

viking wrote:
laagvlieger wrote:Hoeveel bar best in de bandjes voor die zeugende grond #-o
Banden druk is iets meer voor onze technische staf ik zet ze redelijk hard.
Wat ik wel weet is dat de kids richting bevoorrading retour moeten van waar ze gekomen zijn plusminus 200 meter.
Dat er twee kantines ter beschikking staan voor de rijders. Deze staan naast elkaar dus geen probleem, service staat op de eerste plaats.
Dat het gele pijlen zijn voor alle afstanden 25/35 en 46km. En voor de kids tour, dit zijn de blauwe pijlen.
Ene wat ik niet weet? het weer maar ze voorspellen MTB weer.
Dus wij zijn er klaar voor nu is het aan jullie om te oordelen dat het een goede TT was.
Maar dit horen we na morgen.
... hebben wij dan een technische staf?????? [-o< :bounce: :lol:
Post Reply