is het parcours met een crossfiets te doen? Ik zou dan wel een mtb-cassette (11-32) steken in combinatie met de 34/48 voor. Vraag me enkel af of voor het parcours mtb-banden noodzakelijk zijn.
Wim
Zo 21/02/2010 Neeroeteren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
leikepej
- Mountainbiker
Het is zeker met crossfiets te doen.WimVDD wrote:is het parcours met een crossfiets te doen? Ik zou dan wel een mtb-cassette (11-32) steken in combinatie met de 34/48 voor. Vraag me enkel af of voor het parcours mtb-banden noodzakelijk zijn.
Wim
Mtb banden heb je nodig om de soms korte en steile hellingen te overwinnen en toch ook meer grip in de bochten.
Leon
Bedankt voor de info! Als ik de mtb rijklaar krijg tegen zondag dan neem ik voor de zekerheid die maar.bosmans leon wrote:Het is zeker met crossfiets te doen.WimVDD wrote:is het parcours met een crossfiets te doen? Ik zou dan wel een mtb-cassette (11-32) steken in combinatie met de 34/48 voor. Vraag me enkel af of voor het parcours mtb-banden noodzakelijk zijn.
Wim
Mtb banden heb je nodig om de soms korte en steile hellingen te overwinnen en toch ook meer grip in de bochten.
Leon
Wim
-
leikepej
- Mountainbiker
Hallo Bikers,
vanmiddag parkoer aangepast, lus richting Opitter(48 km), door de werken richting voetbalterrein is het daar nu onmogelijk rijden. Heb een lus richting Waterloos ter vervanging zodat de km. niet zullen afwijken. Een ander gedeelte van de lus Opitter rijden we wel.
Voor de rest is het prima te rijden in Bergerven en Opoeteren zoals Fury al wandelend ondervonden heeft.
Leon
vanmiddag parkoer aangepast, lus richting Opitter(48 km), door de werken richting voetbalterrein is het daar nu onmogelijk rijden. Heb een lus richting Waterloos ter vervanging zodat de km. niet zullen afwijken. Een ander gedeelte van de lus Opitter rijden we wel.
Voor de rest is het prima te rijden in Bergerven en Opoeteren zoals Fury al wandelend ondervonden heeft.
Leon
-
leikepej
- Mountainbiker
Deze namiddag om 16.00 uur was bijna niks meer te zien. Volgens de weerberichten word het alleen maar beter en zal het goed zijn.BASSMAN wrote:Ben vanochtend nog in dees kanten gaan biken,heb mijn bedenkingen als daar zo'n 500 wielen voor gepasseerd zijn.Zal wel nu met de dooi,overal hetzelfde zijn vrees ik.En toch is niet alle ijs weggesmolten,waren nog veel besneeuwde plekken.
Leon
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Dan zie ik u misschien morgen vroeg (om hoe laat start je ???)...K2-er wrote:allright, ik zal er zijn !