weet er iemand als er de mogelijkheid is om mijn kleren veilig achter te laten? ik zou eventueel met de trein naar koksijde komen en moet zo mijn kleren ergens kunnen achter laten.
bedankt
Zo 21/02/2010 Koksijde
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- polletje
- Mountainbiker
Re: kleedkamers
eens mooi vragen aan de organisatie héjoachimvanwalleghem wrote:weet er iemand als er de mogelijkheid is om mijn kleren veilig achter te laten? ik zou eventueel met de trein naar koksijde komen en moet zo mijn kleren ergens kunnen achter laten.
bedankt
ofwel iemand aanspreken die ter plaatse zijn auto aan het parkeren is
- sliekfretter
- Mountainbiker
- Location: Ghost HTX 5 LC , Storm Nalu beach bike en BXT Carbon beach
Re: kleedkamers
Post by sliekfretter »
Joachim,joachimvanwalleghem wrote:weet er iemand als er de mogelijkheid is om mijn kleren veilig achter te laten? ik zou eventueel met de trein naar koksijde komen en moet zo mijn kleren ergens kunnen achter laten.
bedankt
hou er wel rekening mee ,eens aangekomen in station Koksijde ( ligt op grondgebied Veurne) is het nog een 6 tal km naar de start
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
Kogel door de kerk, present met nog minimum 3 vWo'ers... Goeie test voor de beachrace binnen 2 weken.
Zal proberen morgen ook om 08u30 te starten en proberen een eindje te volgen met bush & cobushrider wrote:Na al die mooie commentaren wil ik deze toch eens meemaken![]()
start om 8.30 see you
groeten de grysperre's
http://users.telenet.be/de_grysperre/
- betonboerke
- Mountainbiker
Koksijde
Post by betonboerke »
Na vandaag Dikkebus, komen we ne keer kijken hoe dat loopt in Koksijde, hopelijk niet zo zwaar als Dikkebus.