Zo 14/02/2010 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Thanks Tom, voor de goeie raad.
Kent iemand het resultaat van de bananenverkoop voor Vredeseilanden of maw. verlenen mtb'ers hun enthousiaste steun aan humane doelen ?
Tom1254
Mountainbiker

Post by Tom1254 »

Tuurlijk doe ze dat...
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

ZoeNkertjes, geile go slechte punte kreige as geile da blaut
peileke on Brasserie 500 oep de nomsesteeweg nog lang go lotte stoan. :-D
phille
Mountainbiker

Post by phille »

tes goe, waale goan da dirrekt weg oale; merci en as ge wilt moogtet oak zellef doen, moa geen inkel probleim zenne
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

En wa doenek dan mè dat peileke, afgèive in de sporthall ? Zal het morge doen zenne en énne oep haaf gezondhèd drinke inpassant Oké.

Weet je wat, ik zal dat stokske met dat blauw pijltje morgen gaan halen en bijhouden als souvenier :wink:

Neen serieus wat doe ik ermee?
Als je wil neem ik het volgende zondag mee naar Oud-Heverlee en geef het daar af.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

dat es woarschijnlijk nog e pijleke da blaaven ange is oep een panlat ? awel da meugde gewuun in de voalbak kieperen, een sjans dat da paaleke ni int bos ing
Een sjans da gebeurd ni alle joaren

en inderdaad merci, volgend jaar op de TT moeten we u nen leffe, doe me eraan herinneren
phille
Mountainbiker

Post by phille »

ik heb hier nog steeds verloren/vergeten voorwerpen liggen die nog niet zijn opgeeist door de eigenaar.
1 van die dingen is een zadeltasje met daarin enkele zaken alsook een kruisje, een talisman of geluksbrenger dus. Ik kan begrijpen dat mensen hier belang aan hechten doch blijkbaar is het geen frequent forumlezer anders had hij hier al komen navragen.
Mocht je de eigenaar kennen, en heeft die sinds de zoenktocht niets dan pech, mss effe contactopnemen : info@zoenk.be
(gelieve de inhoud en het kruisje te beschrijven om toch enige authenticatie te hebben)
Post Reply