Zo 21/02/2010 Koksijde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
MTBjoe
Mountainbiker

kleedkamers

Post by MTBjoe »

weet er iemand als er de mogelijkheid is om mijn kleren veilig achter te laten? ik zou eventueel met de trein naar koksijde komen en moet zo mijn kleren ergens kunnen achter laten.

bedankt
kontakter
Mountainbiker

Post by kontakter »

een van de prachtigste tochten , ik heb ze bijna allemaal gereden

Spijtig dat het van zaterdag naar zondag is verschoven want dan kan ik er niet zijn
polletje
Mountainbiker

Re: kleedkamers

Post by polletje »

joachimvanwalleghem wrote:weet er iemand als er de mogelijkheid is om mijn kleren veilig achter te laten? ik zou eventueel met de trein naar koksijde komen en moet zo mijn kleren ergens kunnen achter laten.

bedankt
eens mooi vragen aan de organisatie hé :-)

ofwel iemand aanspreken die ter plaatse zijn auto aan het parkeren is :-)
aji
Mountainbiker

Post by aji »

Je mag ook enkele MC-Briders verwachten, altijd leuk rijden ant zeetje. =D> =D>
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

Tekent present ikke en demme6.

K'kan al nie wachten om int zand te spelen :bounce: :bounce: al zalt wel op een belachelijk tempo zijn gezien mijn huidge conditie #-o

We zullen het tempo terug moeten opdrijven als ik in houffa geen rook uit mijn oren wil zien komen :oops:
sliekfretter
Mountainbiker
Location: Ghost HTX 5 LC , Storm Nalu beach bike en BXT Carbon beach

Re: kleedkamers

Post by sliekfretter »

joachimvanwalleghem wrote:weet er iemand als er de mogelijkheid is om mijn kleren veilig achter te laten? ik zou eventueel met de trein naar koksijde komen en moet zo mijn kleren ergens kunnen achter laten.

bedankt
Joachim,
hou er wel rekening mee ,eens aangekomen in station Koksijde ( ligt op grondgebied Veurne) is het nog een 6 tal km naar de start
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Kogel door de kerk, present met nog minimum 3 vWo'ers... Goeie test voor de beachrace binnen 2 weken.
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

bushrider wrote:Na al die mooie commentaren wil ik deze toch eens meemaken :bounce:
start om 8.30 see you
groeten de grysperre's

Image
http://users.telenet.be/de_grysperre/
Zal proberen morgen ook om 08u30 te starten en proberen een eindje te volgen met bush & co :roll:
betonboerke
Mountainbiker

Koksijde

Post by betonboerke »

Na vandaag Dikkebus, komen we ne keer kijken hoe dat loopt in Koksijde, hopelijk niet zo zwaar als Dikkebus.
Tubeken
Mountainbiker

Post by Tubeken »

Emperor of the Mud wrote:Kogel door de kerk, present met nog minimum 3 vWo'ers... Goeie test voor de beachrace binnen 2 weken.
Idd, we gaan der bij zijn ... Hopelijk kan ik de tocht eens uitrijden en hebk geen pech ...
Post Reply