Zo 21/02/2010 Neeroeteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
WimVDD
Mountainbiker

Post by WimVDD »

is het parcours met een crossfiets te doen? Ik zou dan wel een mtb-cassette (11-32) steken in combinatie met de 34/48 voor. Vraag me enkel af of voor het parcours mtb-banden noodzakelijk zijn.

Wim
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

WimVDD wrote:is het parcours met een crossfiets te doen? Ik zou dan wel een mtb-cassette (11-32) steken in combinatie met de 34/48 voor. Vraag me enkel af of voor het parcours mtb-banden noodzakelijk zijn.

Wim
Het is zeker met crossfiets te doen.
Mtb banden heb je nodig om de soms korte en steile hellingen te overwinnen en toch ook meer grip in de bochten.

Leon
WimVDD
Mountainbiker

Post by WimVDD »

bosmans leon wrote:
WimVDD wrote:is het parcours met een crossfiets te doen? Ik zou dan wel een mtb-cassette (11-32) steken in combinatie met de 34/48 voor. Vraag me enkel af of voor het parcours mtb-banden noodzakelijk zijn.

Wim
Het is zeker met crossfiets te doen.
Mtb banden heb je nodig om de soms korte en steile hellingen te overwinnen en toch ook meer grip in de bochten.

Leon
Bedankt voor de info! Als ik de mtb rijklaar krijg tegen zondag dan neem ik voor de zekerheid die maar.

Wim
Fury
Mountainbiker
Location: Trek 8500 mavic slr 26, Specialized STJ S-Works 29 (Sram xx1)

Post by Fury »

ben deze middag een flink stuk gaan wandelen met de hond in bergerven, heb ook eens kunnen kijken hoe de bos erbij ligt,
voor mij is het goed zo, beetje drassig, vind ik wel oke, ik ga er zeker zijn voor deze sjieke tocht hier :wink:
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Hallo Bikers,
vanmiddag parkoer aangepast, lus richting Opitter(48 km), door de werken richting voetbalterrein is het daar nu onmogelijk rijden. Heb een lus richting Waterloos ter vervanging zodat de km. niet zullen afwijken. Een ander gedeelte van de lus Opitter rijden we wel.
Voor de rest is het prima te rijden in Bergerven en Opoeteren zoals Fury al wandelend ondervonden heeft.

Leon
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

BASSMAN wrote:Ben vanochtend nog in dees kanten gaan biken,heb mijn bedenkingen als daar zo'n 500 wielen voor gepasseerd zijn.Zal wel nu met de dooi,overal hetzelfde zijn vrees ik.En toch is niet alle ijs weggesmolten,waren nog veel besneeuwde plekken.
Deze namiddag om 16.00 uur was bijna niks meer te zien. Volgens de weerberichten word het alleen maar beter en zal het goed zijn. =D> :lol:

Leon
Tim FCB
Mountainbiker

Post by Tim FCB »

kan er eens iemand het juiste adres geven.

ik heb 2 verschillende adressen,en ben niet van plan om 135 km te rijden en dan verkeerd zijn he.
1/ voetbalterr. Waterloos
Ketelstraat

2/ voetbalterr. Voorshoven
Tismansweg

alvast bedankt

ps: hoe ligt het parcour er bij ?
mark 01
Mountainbiker

Post by mark 01 »

Het vertrek is aan het voetbalplein van Voorshoven VV Tismansweg 3680 Neeroeteren. Er zijn voldoende wegwijzers geplaatst om zonder problemen de vertrekplaats te bereiken.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

K2-er wrote:allright, ik zal er zijn !
Dan zie ik u misschien morgen vroeg (om hoe laat start je ???)...
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Heb er nog een ritje erop zitten in maasmechelen-as.Twas er prachtig te rijden.Zal er morgen zijn.
Post Reply