show je droomwagen!

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

looneycooney wrote:Nog iets heeel leuk gevonden voor de carfreaks .
Deze is nog in construction en word volledig zelfgebouwd door Neil Bailey.
Hij heeft deze compleet zelf ontworpen , eerst met tekening, dan cad-models . Van daaruit is hij gaan werken met mdf-molds en schuimplaten om dan vervolgens een mal te maken van fiberglass .
Daar is hij op dit moment bijna mee klaar . Dan komt vervolgens de uiteindelijke shell , frameopbouw en afwerking.
Echt een prachtig project , maar wellicht onbetaalbaar in manuren alleen al .
Bekijk zijn youtube filmkes maar eens, hij tracht van begin tot einde compleet uit te leggen en te laten zien hoe hij tewerk gaat .
Zelfs zijn uitmeet-lasergentry is een zelfgemaakt millimeter-tool..echt zalig zo'n carfreaks , helaas zijn zulke projecten enorm zeldzaam en vrijwel onbestaande in europa !
ImageImage
ImageImage
http://www.bxrmotors.com/
Dodge viper voorkant en Donkvoort achterkant.
Niet mis, maar niet echt vernieuwend é.
jelleken
Mountainbiker

Post by jelleken »

nog een van mijn favorieten!
lamborghini en ferrari killer waarmee je ook gewoon met de kinderen naar bokrijk kan en met de vrouw naar de colruyt!Image =D>
radical
Mountainbiker

Post by radical »

Image
Image
Image

Omda alles boven de 750 kilo te loemp is.
Kresj
Mountainbiker

Post by Kresj »

jelleken wrote:nog een van mijn favorieten!
lamborghini en ferrari killer waarmee je ook gewoon met de kinderen naar bokrijk kan en met de vrouw naar de colruyt!Image =D>
'k weet niet of'k een RS6 als Lambo of Fari killer zou bestempelen, da's er misschien wat over, wel een bangelijke voiture al vind'k van dit exemplaar enkel de velgen mooi... die kleur (van de auto eh) #-o
jelleken
Mountainbiker

Post by jelleken »

Kresj wrote:
jelleken wrote:nog een van mijn favorieten!
'k weet niet of'k een RS6 als Lambo of Fari killer zou bestempelen, da's er misschien wat over, wel een bangelijke voiture al vind'k van dit exemplaar enkel de velgen mooi... die kleur (van de auto eh) #-o
aub:

ik durf er op wedden dat de RS6 wint in een sprint van 0 tot 100!

aub:

en...aub:
jelleken
Mountainbiker

Post by jelleken »

Image
Kresj
Mountainbiker

Post by Kresj »

jelleken wrote: aub:

aub:

en...aub:
wel effe rekening mee houden dat de rs6 in die filmkes een andere generatie is dan die op de foto (gans andere motor) en die laatste, die witte, is volgens mij alles behalve origineel met 720bhp...
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

Een RS6 kan een lambo/lelijke rooie in geen 1000 jaar aan met gelijkwaardige bestuurder. Toch zou ik eerder een RS6 kopen.

Hoewel, een kleintje met veel wegligging en een trekhaak voor de bakken zou't ook doen.
jelleken
Mountainbiker

Post by jelleken »

Kresj wrote:
jelleken wrote: aub:

aub:

en...aub:
wel effe rekening mee houden dat de rs6 in die filmkes een andere generatie is dan die op de foto (gans andere motor) en die laatste, die witte, is volgens mij alles behalve origineel met 720bhp...
wel ook rekening houden dat de ferrari, lamborghini en porsche ook van een andere generatie zijn dan... :wink:
jelleken
Mountainbiker

Post by jelleken »

Hubertje wrote:Een RS6 kan een lambo/lelijke rooie in geen 1000 jaar aan met gelijkwaardige bestuurder. Toch zou ik eerder een RS6 kopen.

Hoewel, een kleintje met veel wegligging en een trekhaak voor de bakken zou't ook doen.
in 1001 jaar wel, zoek eens een beetje op, ze gooien er de bewijzen van langs uw oren! :wink:
Post Reply