Hmmm ik begin er ook aan te denken om slicks op m'n vorige MTB te monteren... ipv 'm proberen te verkopen : http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... highlight=
wat denken jullie? Nog de moeite denk ik wel hé, is carbon fietske zonder vering dus kan wel nog lekker licht bollen.
slicks op MTB
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- MC Jo
- Mountainbiker
- Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;
MC Jo wrote:Awel, ik zou terug eens een test moeten doen waarbij ik eens een tocht doe met de sportcontacts en direct erna een tocht met de furious freds. Op het eerste zicht heb ik de indruk dat er niet heel veel verschil is tussen de SC en de FF. En dan rij ik liever met FF omdat je er minder snel plat zal mee rijden. Maar ik zit momenteel in een dipje waardoor eigenlijk alles "zwaar" lijkt.jancleynen wrote:Tevreden van?MC Jo wrote:Voila ze. Conti sportcontact 1.6 gekocht. Nu ne keer testen. Hopelijk zijn deze OK voor de ronde en eventueel voor kom op tegen kanker.
Ik twijfel nog een beetje om die te kopen, 1.6 lijkt me ietsje te breed...
De reden waarom ik niet smaller wil gaan, is omdat ik ook in Brussel kom en ik wil niet tussen de tramrails geraken en ik wil gemakkelijk kunnen maneuvreren tussen het verkeer.