Met de fiets naar het werk

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

zaskar72 wrote:en weet je werkgever dat en is hij ermee akkoord?
misschienwerk je op klein bedrijfke en dan mag dat mss maar ja het is steeds zoeken he
nog oplossingen??
ik ben de semi-werkgever :wink:

Street
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

Ik werk in een grote firma (Pfizer in Puurs).

In de laatste 2 maanden zijn hier nog 2 fietsen gestolen, geen idee of ze vast konden. Fietsenstalling wordt bewaakt met videocamera, de diefstal is op camera vastgelegd. Wat is het nut hiervan?
Dieven zijn goed als onherkenbaar, je kan het filmpje op youtube zetten, voor de rest kun je er niks mee doen, ze gaan de dieven er echt niet mee pakken ...

Mijn koersfiets maak ik vast met een ketting aan het fietsenrek, maar dat is op 2 seconden doorgeknipt met een grote tang.
Ik troost me dat er mooiere en duurdere fietsen tussen staan, waarvan sommige zelfs niet vast staan #-o #-o #-o
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

Ben ook al aan het uitkijken naar de lente.
Dinsdag met de mtb naar 't werk, één keer op mijn ... gegaan toen ik moest remmen om een drukke weg over te steken, spiegelglad gewoon.
De harde sneeuw op het jaagpad was wel fun om op te rijden.

Vandaag terug met de koersfiets gekomen, de fietspaden waren sneeuwvrij, stukken dijk in de schaduw liggen nog besneeuwd.

Mijn fiets, voeten en benen zagen rood! De toplaag van die nieuwe rode fietspaden is door de vorst blijkbaar losgekomen, was een vuiligheid!
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

Triple-T wrote:Ik werk in een grote firma (Pfizer in Puurs).

In de laatste 2 maanden zijn hier nog 2 fietsen gestolen, geen idee of ze vast konden. Fietsenstalling wordt bewaakt met videocamera, de diefstal is op camera vastgelegd. Wat is het nut hiervan?
Dieven zijn goed als onherkenbaar, je kan het filmpje op youtube zetten, voor de rest kun je er niks mee doen, ze gaan de dieven er echt niet mee pakken ...

Mijn koersfiets maak ik vast met een ketting aan het fietsenrek, maar dat is op 2 seconden doorgeknipt met een grote tang.
Ik troost me dat er mooiere en duurdere fietsen tussen staan, waarvan sommige zelfs niet vast staan #-o #-o #-o
heb nog bij alcon gewerkt en daar is het helemaal een ramp dus ik ging met stadsfiets...das wel krachttraining ja maar das dan ook allles
kevinvt
Mountainbiker

Post by kevinvt »

ik heb mij gisteren een nieuwe (wel 2de hands) bike aangeschaft om mee naar het werk te gaan. de andere was helemaal versleten en heeft toch 10 jaar dienst gedaan. Weer of geen weer ik ga altijd met de fiets naar het werk.
http://img706.imageshack.us/i/lombardohicker.jpg/
Mr. Stitchen
Mountainbiker

Post by Mr. Stitchen »

Amai, 2x redelijk verzopen vandaag. Deze morgen, naar het werk, stevige regen. Deze avond, naar huis, stortbui. [-X
chrissie
Mountainbiker

Post by chrissie »

stijn13 wrote:Amai, 2x redelijk verzopen vandaag. Deze morgen, naar het werk, stevige regen. Deze avond, naar huis, stortbui. [-X
idem :(
Lust
Mountainbiker

Post by Lust »

Zalig, die regen! Ik heb er echt van genoten...
En eindelijk die smeerlapperij (lees strooizout) van de weg gespoeld. Ge ziet, alles heeft zijn voordelen.
mtb117
Mountainbiker

Post by mtb117 »

ik moet de komende week met de fiets gaan werken. mijn moto is binne om als is na te zien en niewe bande er op te zeten
kevinvt
Mountainbiker

Post by kevinvt »

ik was gisteren namiddag ook redelijk verzopen maar gisteren avond geluk gehad,het regende bijna niet. Ik denk dat diegene die deze week met de fiets naar het werk rijden dikwijls nat zullen zijn #-o maarja " what doesn't kill you makes you stronger" :wink:
Post Reply