Zo 21/02/2010 Kasterlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
martinusbiker
- Mountainbiker
Post by martinusbiker »
martinusbikers zulle er ook zijn.komen met de fiets van herentals.
voor de prachtige tt afhaspelen.
voor de prachtige tt afhaspelen.
weatherflash: Vandaag laatste dag (en nacht) regen deze week, daarna droog en goed boven het vriespunt... het ziet er naar uit dat we zondag ideale omstandigheden mogen hebben
hoe dan ook dat parcours kan heel wa regen verdragen dus echt slecht kan het sowieso nie meer worden.
ik weet nog dat het vorig jaar barkoud was voor af te pijlen en voor de helpers onderweg!!
hoe dan ook dat parcours kan heel wa regen verdragen dus echt slecht kan het sowieso nie meer worden.
ik weet nog dat het vorig jaar barkoud was voor af te pijlen en voor de helpers onderweg!!
-
kever69
- Mountainbiker
Ik hoop dat ik morgen al goede benen heb om af te pijlen. Vorige week vrijdag ne crash gemaakt met de fiets op weg naar men werk en zit nu met een geschaafde knie. De eerste km's met de fiets is toch wel een beetje pijnlijk.
En om het leed nog wat te vergroten heb ik woensdag nog in menne vinger gezaagd. Als dat maar goed komt met die pijlen. lol
En om het leed nog wat te vergroten heb ik woensdag nog in menne vinger gezaagd. Als dat maar goed komt met die pijlen. lol