Zo 14/02/2010 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
frederik76
Mountainbiker
Location: Cube Reaction HS33 20" ('09) / Cube Ltd 1 18" ('06) / Scott Tonapah 20" ('93)

Post by frederik76 »

Ghost-biker wrote:
Mountain JOhler wrote:Dat men eens stopt vanuit zovele clubs om zoveel papier met duur drukwerk, te verspillen. Ook daar ziet het milieu van af.

Het internet, deze website & de websites van de clubs of organisatoren, zijn voor bijna ieder onder ons het middel om je agenda te plannen.

Steek het geld dat in die flyers gestoken wordt (of het nu al dan niet volledig gesponserd wordt of niet, maakt niet uit) in andere zaken op de TT zelf.

Daar word je TT beter van en niet van de massa flyers die je weken te vroeg onder één ieders ruitenwisser gaat steken.

Laat duidelijk zijn, dit alles rechtvaardigt dus niet dat de flyers zomaar weggesmeten worden.
volledig juist =D>
=D> =D>
Tom1254
Mountainbiker

Foto's online...

Post by Tom1254 »

Eindelijk staan mijn foto's online... het zijn er uiteindelijk 271 geworden. Van ongeveer 9h30 tot 11h30 zijn er foto's getrokken.
Moest je er niet bij staan, dan ga je zeker een volgende keer 'prijs' hebben.
Neem gerust eens een kijkje op http://www.oypo.be/pixxer.asp?id=AAEFB1DE431DCFDC
of op mijn blog http://tomvh.wordpress.com

Image
phille
Mountainbiker

Post by phille »

er staat alvast niemand van de organisatie op :-)
Tom1254
Mountainbiker

Post by Tom1254 »

Die hingen misschien toen al aan den après-bike-bar... ;)
'k heb ook maar op 1 plaats gestaan en dan kan dat wel eens zijn dat ik er een paar gemist heb.
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Ben van plan om morgen de grote nog is te doen. Is daar iets privé tussen ( ik denk het niet ), kwestie van de organisatoren niet te ambetéren. :wink:
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

heeft er niemand de gps track van de grote toer ?
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Jokke, ik heb je maar één keer gevonden op het forum maar je reactie is volkomen terecht. Tegenstanders zoals de groenen in MYB-milieu worden ervaren, kan je ook tot je bondgenoten maken. We hebben beiden natuur nodig anders is er aan het mtb'n niks aan. We willen alle twee uiteindelijk hetzelfde. Dialoog is de sleutel die de deur kan ontsluiten. Van onze kant kunnen alvast preventieve acties verwacht worden. Ook nu vond je her en der in de bossen lege verpakkingen van energierepen en zag je weggegooide flesjes. Vinden wij nu echt dat die mannen van de ZoeNK, want we hebben toch betaald, dat allemaal zelf moeten opruimen?
Weet dat er veel groenen zijn die zich in het weekend inschrijven op een TT! En voor al dat ouderwets gedoe van hoffelijkheid tegenover andere bosgebruikers (wandelaars, joggers, ruiters of gewone fietsers), er bestaan ook meer moderne vormen. Zoals, een beetje onthaasten, vorak kiezen voor links en rechts en daar openlijk voor uitkomen, een kushandje doet wonderen bij jonge en oudere vrouwen. Mannen zijn daar niet zo door gecharmeerd.
En die flyers dan. Ik lees ze ook nauwelijks. Via het forum hebben we onze keuze voor volgende week al bepaald. Ik pluk ze vanachter mijn ruitenwisser vandaan en gooi ze in de koffer. Dit doet me er aan denken dat ik ze nog in de papiermand moet deponeren.
Mtb'en is leuk. Het ligt ook aan ons of het in de toekomst leuk zal blijven. Minder zeveren over anderen, gewoon ook eens bij jezelf blijven stilstaan.
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Iets anders nu! Al weken kom ik op TT's waar telkens honderden foto's worden genomen en toch vind ik me nergens terug. De ZoeNK is daar geen uitzondering op. Ik ben blijkbaar niet on the right place on the right moment. Minder fotogenieke wekelijkse medebikers slagen daar telkens opnieuw weer in. Ik versta er niks van. Vandaar mijn oproep aan alle aspirant fotografen aanwezig op de TT's van de volgende weken: ik ben klein, heb een Michelinbandje, een baardje met snor en ben meestal in het zwaart/rood gekleed. Neem ajb een foto van mij om toe te voegen in mijn mtb-archief. Ik heb wat stof nodig om mijn kleinzoon te overtuigen binnen vijf jaar de KIDS-toer van De ZoeNK te fietsen. Zodat de Blue Riders een erkend wettelijk en gerechtigd bestaansrecht kunnen opeisen.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

jaro wrote:Ben van plan om morgen de grote nog is te doen. Is daar iets privé tussen ( ik denk het niet )
GEEN prive stukken

track is te vinden op de site, dank aan de parcoursbouwer via deze weg
Tom1254
Mountainbiker

Post by Tom1254 »

@koppigaard: Voor foto's moet je net op de goeie moment op de goei plaats zijn.
En anders moet je eens een "bikeshoot" doen... 'k heb er zo al enkele gedaan van andere MTBers ;o)
Post Reply