Zo 21/02/2010 Kasterlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
viking
Mountainbiker

Post by viking »

viking wrote:
Freggeltje wrote:Op welke Bloso-route vallen er stukken weg? De rode, de blauwe of de groene?

Wij rijden met de club elk jaar een tijdrit op de groene, dus ben wel benieuwd...
Freggeltje heb nog contact gehad met bos en groen gemeente enz ..mogen we nu spreken van een teleurstelling of moeten we opgewekt zijn. De nieuwe stukken zijn nog niet klaar!staat tegenover dat we toch twee prachtige (met toelating) privé passages hebben.
Uit de verkenning is toch gebleken dat het een waardige TT zal worden. We spreken zeker niet van plat, “totaal drie km verhard” ene ja, zeker verschillende singeltracks, en niveau verschillen waarvan de kuiten het toch gaan voelen.
Bikers vandaag goed nieuws bekomen eerste nieuw stuk Bloso is klaar
Voor ons als club een primeur, hopelijk bevalt dit nieuw stuk jullie,
viking
Mountainbiker

Post by viking »

smalle13 wrote:Ik kom ook af, voor de verandering met ne cyclocross!
K'heb diee van mijne neef geleend om eens te zien wat da geeft (ben van plan om er zelf ene aan te schaffen maar alvorens toch eens testen voor ik 1500 euro spendeer)

Is het parcours te doen met ne cyclocross???
Ben niet de meest technische renner :-?
cyclocross fietsen zijn zeker welkom, ene voor te testen kunde niet beter zijn vergeet niet dat we over het echte trainingsparcours van Wellens en Nijs rijden dus uwe test zal zeker geslaagd zijn. En als ge wilt kunde wel verschillende keren over dit parcours rijden. wij hebben dit stuk ingepland zodat er verschillende keren kan en mag over gereden worden.
Misschien overdreven maar na vijf keer gaat ge zeker weten wat ge wilt ene cyclo of MTB fiets.
viking
Mountainbiker

Post by viking »

Interessant nog
op een km voor het einde hebben we nog een tweede bevoorrading promotie team
red bull zal aanwezig zijn met voor de dames een heer :-) en voor de heren een dame. :bounce: Dus niet vergeten.
Salsero
Mountainbiker

Post by Salsero »

Hoe ist het daar in Kasterlee ivm omloop,sneeuw en ijs? of is het te doen?Ik ben wel curieus,vorig jaar ook gereden,ik verlang naar wat meer aktie,door omstandigheden op een lig pitje vanaf nu zondag in Kasterlee gaat dat veranderen...Ik kom van Waasmunster dus ik hoop dat het de moeite is...ik hoop dat mijn collega's mtb-ers meerijden...dak nie alleen moet vlammen!!
van lommel cycling
Mountainbiker

Post by van lommel cycling »

van lommel cycling gaat hier het beste van zichzelf geven

www.vanlommelcycling.be
smalle13
Mountainbiker

Post by smalle13 »

De red bull op het einde zal van pas komen, ik kom met de fiets naar kasterlee en moet dus ook met de fiets terug! Zet de red bull al maar koud!! :bounce:
ral6005
Mountainbiker

Post by ral6005 »

De C.K.P's Vorselaar komen ook af, ik ben benieuwt naar het nieuwe stuk bloso :wink:
viking
Mountainbiker

Post by viking »

Salsero wrote:Hoe ist het daar in Kasterlee ivm omloop,sneeuw en ijs? of is het te doen?Ik ben wel curieus,vorig jaar ook gereden,ik verlang naar wat meer aktie,door omstandigheden op een lig pitje vanaf nu zondag in Kasterlee gaat dat veranderen...Ik kom van Waasmunster dus ik hoop dat het de moeite is...ik hoop dat mijn collega's mtb-ers meerijden...dak nie alleen moet vlammen!!
zo als het er nu uit ziet wordt het perfext bike weer geen sneeuw geen ijzel en normaal geen regen. ene salsero u bent zeker welkom en ook uw team
viking
Mountainbiker

Post by viking »

Raar Raar Raar op het forum komt ineens onze tocht van verleden jaar staan? Raar Raar 15:02:2009 Lichtaart. ik snap er niks van.
Dat is natuurlijk niet correct maar dat hadden de meeste wel door! dacht ik. In het verleden rijden jawatte. Misschien iets voor de toekomst.
smalle13
Mountainbiker

Post by smalle13 »

Passeert diee tocht ook in herentals, dan pik ik daar in??
Post Reply