ik zou graag heel goed op het achterste wiel van mijn mtb kunne rijden.
kom nu alredelijk ver een 200 meter ma kzou nog langer wille.
iemand tips ?
kan iemand mij tips geven bij het wheely'en ?
Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
- Black Phantom
- Mountainbiker
wheely'en
ja het gaat al redelijk alsk zou weten hoe ik een filmke op het forum zet zou ik het je kunne laten zien maar het eigenlijke probleem is dat als je probeert op de fiets omhoog te houden dat je telkens sneller moet trappe. na een tijd ga je zo snel dat je wel moet stoppen want je zit dan al in grotste verzet te trappen daarom zou ik graag wat tips hebben over hoe je fiets op het achterste wiel in balans te houden zonder dat je telkens sneller moet gaan trappen
alvast bedankt voor de reactie's :D
alvast bedankt voor de reactie's :D
- Bmweke
- Mountainbiker
euhm ik kan het nu ni zo goe, maar normaal heeft het toch alles te maken met de juiste evenwichtshoek te hebben... ni altijd maar sneller trappen.
eens dat je je evenwicht gevonden hebt kun je gewoon trappen, zo heb ik toch al filmkes gezien,
ik denk dat als ge altijd sneller en sneller moet trappen om omhoog te blijven dat ge verkeerd bezig zijt...
dacht ik
:D
eens dat je je evenwicht gevonden hebt kun je gewoon trappen, zo heb ik toch al filmkes gezien,
ik denk dat als ge altijd sneller en sneller moet trappen om omhoog te blijven dat ge verkeerd bezig zijt...
dacht ik
't Is inderdaad lastig als uw rem te krachtig is, maar zoals in een vroeger topic al eens aangehaald: oefenen, oefenen, oefenen.wheely wrote:bedankt ga ik eens proberen ma kdenk dat ik dan mijn remmen een beetje lichter moet zetten want staan nu heel dicht op de velg en als ik dan rem ga gebruiken lig ik heel snel op mijn gezicht denk ik zo