't vrouwke zal wel content zen danNinja wrote:over lengtes gesproken,ik heb er 47
Zo 14/02/2010 Heverlee
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Sandcrawler, ik ben van het type "hoe vettiger, hoe prettiger". Ik hou van ne serieuse klim met dito afdaling. Maar 's avonds wil ik toch nog graag met mijn kleinzoon spelen en op maandag heb ik een organisatie met een vijftigtal werknemers te leiden. Hoor ik dan niet meer thuis in het mtb-circuit?
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Post by Sandcrawler »
Jawel,ik zeg enkel dat dat erbij hoort.Je moet niet alles te serieus opnemen.koppigaard wrote:Sandcrawler, ik ben van het type "hoe vettiger, hoe prettiger". Ik hou van ne serieuse klim met dito afdaling. Maar 's avonds wil ik toch nog graag met mijn kleinzoon spelen en op maandag heb ik een organisatie met een vijftigtal werknemers te leiden. Hoor ik dan niet meer thuis in het mtb-circuit?
- Ghostbiker Mrc
- Mountainbiker
Post by Ghostbiker Mrc »
@ Ninja
amaai hoed af,goed of minder goed materiaal t'is nog altijd het manneke op de fiets die het moet doen 
Ik weeg 80kg,maar hoe smaller je band hoe meer druk ,anders rij je je velg stuk. Je phytons (zeer goeie band) zijn maar 2.0 .Ik rij ook met de notubes velg die zijn iets lager en smaller dan een gewone velg daardoor heeft de band meer veerkracht , wat zowel de rolweerstand als het comfort ten gunste komt.it's me ! wrote:Ninja hoeveel weeg je? Heb met phythons gereden met NoTubes, vertrokken met 2 bar op de banden en onderweg redelijk wat af gelaten.
Thuis gecheckt en Er zat nog 1.4 bar op en dat reed een stuk beter. Maar zou toch niet graag mijn velgen kapot rijden.
-
Negociator
- Mountainbiker
- Location: Trek 8000 - Niner Air 9 RDO - Cube agree GTC SL (race)
Post by Negociator »
We rijden normaal gezien met 4 kameraden elke zondag een toerke in onze geburen maar met dat het zo glad was kozen twee ervoor om thuis valentijn te vieren
en dus zijn Greg en ik maar op avontuur getrokken naar onze tweede TT.
Als alle TT zo georganiseerd worden dan gaan we dat echt meer doen want dit was echt super.
We hebben de 35 km gereden (gem 19km/u; 1:48 h). Super leuke rit door het bos, wel een beetje glad maar toch nog leuker dan onze eerste TT in Meldert.
Ik zou zeggen tot volgend jaar. Hopelijk kan ik die twee mietjes dan wel overtuigen.
Als alle TT zo georganiseerd worden dan gaan we dat echt meer doen want dit was echt super.
We hebben de 35 km gereden (gem 19km/u; 1:48 h). Super leuke rit door het bos, wel een beetje glad maar toch nog leuker dan onze eerste TT in Meldert.
Ik zou zeggen tot volgend jaar. Hopelijk kan ik die twee mietjes dan wel overtuigen.