Op de laatste 100 meter nog een fotograaf tegengekomen, kunnen we die opde site verachten ?
Zo 14/02/2010 Turnhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vandaag gaan rijden en kan alleen maar zeggen een dikke prodiciat
aan de inrichters
, overal maar echt overal seingevers, wel wat gladde stukken maar daar kon je op voorbereid zijn, over het parcours, weinig commentaar, tis wat ge hier kan verwachten
Op de laatste 100 meter nog een fotograaf tegengekomen, kunnen we die opde site verachten ?
-
pannekoek
- Mountainbiker
beste bikers , zoals altijd is deze tt af .niks op aan te merken.javascript:emoticon('=D>')hier kunnen nog vele clubs van leren ,alleen het weer hebben ze niet altijd mee endat merk je toch aan het aantal starters,da treintje vanuit Beerse liep gesmeerd
mijn wagonnetje is wel twee keer gekanteld javascript:emoticon(':oops:') maar zonder veel erg ! denk niet dat ik den enigste was.
nog ne lekkere red-bul van 2 mooie dames en t'zat er weeral op.
nu mag de winter ophouden javascript:emoticon('
')
mijn wagonnetje is wel twee keer gekanteld javascript:emoticon(':oops:') maar zonder veel erg ! denk niet dat ik den enigste was.
nog ne lekkere red-bul van 2 mooie dames en t'zat er weeral op.
nu mag de winter ophouden javascript:emoticon('
-
de kampioen
- Mountainbiker
Hoi,
De IDAWAGI trein heeft vandaag inderdaad een goei tochtje gedaan
.
Soms was er wel het risico om van het goed aangeduidde spoor te glijden of zoals de pannekoek op uw bek te gaan
Aan de organisatoren, seingevers, bevoorrading, de koffiedames en andere vrijwilligers nen hele dikke proficiat.
Die van de afspuitstand was plassen zeker ?
Totz in het wegseizoen !
De IDAWAGI trein heeft vandaag inderdaad een goei tochtje gedaan
Soms was er wel het risico om van het goed aangeduidde spoor te glijden of zoals de pannekoek op uw bek te gaan
Aan de organisatoren, seingevers, bevoorrading, de koffiedames en andere vrijwilligers nen hele dikke proficiat.
Die van de afspuitstand was plassen zeker ?
Totz in het wegseizoen !
- StrammerMax
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Post by StrammerMax »
Er zijn twee topics over deze TT geopend! Het andere vind je hier:flikkie wrote:Raar. Had in de week iets gepost...is nu verdwenen.
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=74109
Aan elke deelnemer een gemeend dankjewel!! Neem van mij aan dat we het beste uit Turnhout hebben gehaald. Kritikasters zijn er altijd (alhoewel dit jaar niet veel!!) maar wij van de organisatie kunnen moeilijk single-tracks geven als we GEEN TOESTEMMING krijgen. Bergen hebben we in deze streek ook niet. Maar ik denk dat we jullie allemaal naast een zeer mooi stukje natuurschoon in Turnhout (toch wel gezien zeker!!???) een formidabele organisatie hebben aangeboden. Nu alleen da weer nog... :) ! In ieder geval bedankt allemaal voor jullie aanwezigheid en vooral voor jullie goede commentaren. Kijk zeker nog eens naar onze website zoals eerder vermeld! See you all next time bikers!! Ikke namens het bestuur van KAWS-Turnhout.
-
snelle wim
- Mountainbiker
Post by snelle wim »
Onder het motto, beter laat dan nooit ,nog even dit.Bedankt aan de organisatie voor deze mooie toertocht en vooral aan de pechverhelping waar ik dankbaar gebruik van heb kunnen maken wegens platte banden .Ook nog nen bedankt aan het lieftallige meisje dat me een co-patroontje heeft aangeboden,spijtig genoeg zonder succes.Tot volgend jaar!!