Zo 21/02/2010 Neeroeteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Hallo Bikers,
vandaag met een tiental leden de 48 km. gedaan. Het was prachtig en harde ondergrond die in de bochten soms glad kon zijn maar na enkele km. had zich iedereen aangepast aan de omstandigheden.
Zoals de voorspellingen tot nog toe zijn ziet het er goed uit voor volgende week.

Leon
nielsmon75
Mountainbiker
Location: custom cube reaction sid blue full XTR,bottecchia FX-540

Post by nielsmon75 »

ik zal er zeker ook zijn ik hoef ma de deur uit te gaan en ik ben er het voetbalveld ligt maar 200m van huis :P :P :P
en idd bergerven is een hele mooie streek om te fietsen
grtjs
Tim FCB
Mountainbiker

Post by Tim FCB »

we komen ook af vorig jaar hier
een leuke tocht gereden.
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

bosmans leon wrote:Hallo Bikers,
vandaag met een tiental leden de 48 km. gedaan. Het was prachtig en harde ondergrond die in de bochten soms glad kon zijn maar na enkele km. had zich iedereen aangepast aan de omstandigheden.
Zoals de voorspellingen tot nog toe zijn ziet het er goed uit voor volgende week.

Leon
Kan het zijn dat jullie juist achter ons(mij) aan het rijden waard?Kort aan de driepaal,dat smal padje bergop,en ik was die de andere,besneeuwde padje op reed en jullie achter mij aan reed.Ik volledig int zwart.
This daar prachtig om te rijden maar......als dat sneeuwtapijt moet gaan dooien!!!!
MX DUDE
Mountainbiker

Post by MX DUDE »

Ik zal er normaal ook bij zijn hier in m'n achtertuin,hopelijk wordt het niet tè vettig met al die sneeuw die gevallen is...
'k ga seffes al eens nen toer maken denk ik
Bert Cuypers
Mountainbiker

Post by Bert Cuypers »

Vorig jaar deze toch voor de eerste keer gereden...
Zeer mooie tocht, als het weer het een beetje toelaat zal ik er zijn zondag...
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Hallo Bikers,
Zoals de voorspellingen zijn zal het weer veranderen en de dooi waarschijnlijk zijn intrede doen =D> . Vandaag weer de 48 gereden en de sneeuw begon al wat te plakken. Wij voorzien weinig problemen voor de 14-25-34-40 km omdat alléén de lus naar Opitter (zit in de 48 km. ) eventueel wat meer last kan geven, maar dat zal voor de echte ook geen probleem zijn.
Wij gaan vrijdag de lus in Opitter nog eens rijden.

Leon.
kona88
Mountainbiker

Post by kona88 »

nielsmon75 wrote:ik zal er zeker ook zijn ik hoef ma de deur uit te gaan en ik ben er het voetbalveld ligt maar 200m van huis :P :P :P
en idd bergerven is een hele mooie streek om te fietsen
grtjs

voor mij net het zelfde! :lol:
k wandel door mijn achtertuin recht op het voetbal veld :-)
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Hallo Bikers,
wil je eens met vrienden of collega's onze tocht komen rijden dan kunnen jullie bij MARO een fiets huren. Op hun site vind je alle gegevens en prijzen. Zijn van Neeroeteren. http://www.fietsverhuurmaro.be/aanbod.html

Leon.
Lau Loenen
Mountainbiker

Post by Lau Loenen »

Ik ga zondag ook zeker af komen. Ik heb wel weer eens zin in een tourke in Limburg. Deze streek staat garant voor een mooi parcour en met licht invallende dooi wordt het lekker vettig. Tot zondag!
Post Reply