Trek mountainbike

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Post Reply
Janneke_82
Mountainbiker

Trek mountainbike

Post by Janneke_82 »

Ik zou graag een nieuwe Trek mountainbike aanschaffen (waarschijnlijk een model uit de 6 serie). Omdat ik echter veel last heb van mijn nek zou ik hem graag eerst een dagje uitproberen. Heeft iemand misschien een Trek mountainbike van 17,5 inch die ik (tegen betaling uiteraard!) een dagje zou mogen lenen? Ik woon in Diepenbeek.
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

Als je een heel vriendelijke fietshandelaar hebt zal die dat ook wel toestaan denk ik. Al zou ik dan wel heel veel intresse tonen en al doen alsof je hem wel degelijk gaat kopen, maar er toch nog eens een tochtje zal op maken. Nadien moet niets natuurlijk, maar je hebt hem dan toch al eens geprobeert.
Janneke_82
Mountainbiker

Post by Janneke_82 »

ja, dat heb ik al geprobeerd, maar verder dan een paar rondjes op de parking kom ik niet :-?
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

Is natuurlijk wel te begrijpen dat ze je niet in de modder zullen laten rijden :wink:
SusXT
Mountainbiker

Re: Trek mountainbike

Post by SusXT »

Janneke_82 wrote:Ik zou graag een nieuwe Trek mountainbike aanschaffen (waarschijnlijk een model uit de 6 serie). Omdat ik echter veel last heb van mijn nek zou ik hem graag eerst een dagje uitproberen. Heeft iemand misschien een Trek mountainbike van 17,5 inch die ik (tegen betaling uiteraard!) een dagje zou mogen lenen? Ik woon in Diepenbeek.
25 april is het testweekend van O2bikers.
Post Reply