Zo 14/02/2010 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
BULL150
Mountainbiker

Post by BULL150 »

MADRISTA666 wrote: tochtje zelf teleurstellend saai en niks technisch!
[-X [-X [-X :^o :^o :^o
niets technisch ??????????
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

BULL150 wrote:
nee sorry vond niks technisch! het ijs maakte het moeilijk maar heeft niet met technische stroken te maken hé :wink: das rechtblijven of vallen
Last edited by madrista666 on Sun 14 Feb 2010 17:35, edited 1 time in total.
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

Na enkele maanden op non-actief te hebben gestaan ben ik dan vandaag toch op tijd uit mijn bed gerold voor de TT van de ZoeNK. Als ex-clublid mag je die TT natuurlijk niet missen ...
En 't was plezant : tijdens het eerste uur was het nog een beetje onwennig en voorzichtig fietsen, niet alleen omwille van de sneeuw maar ook om mezelf niet te snel op te blazen. Maar eens op temperatuur gekomen viel alles goed mee, en kon er redelijk vlot gereden worden. Lekker soep en appeljenever aan de bevoorrading, alsook lekker frisse stukjes banaan en Aquarius à volonté.
Na de break ging alles even vlot als voordien : het Herculessalon werd zonder probleem overwonnen (in 't begin efkes een voetje aan de grond gezet, voor de rest de mulle zijkanten opgezocht en daar voldoende tractie gevonden), efkes nog in 't rood op de klinkerkesklim, en dan freewheelend terug richting sporthal. Wel opletten voor de gladde plekken naar 't einde toe, want het was te merken dat er al meer dan 1000 bikers over 't parcours gepasseerd waren.
Den après is - naar gewoonte - een beetje uit de hand gelopen, met veel bekend volk : niet alleen ZoeNKers maar ook andere bikers (m/v) die ik al maandenlang niet meer gezien had. Maar het deed deugd :wink:.
Ik heb me vree goed geamuseerd, ik hoop dat het volgende week (en al de weken daarna) ook even leuk zal zijn ...
djambo
Mountainbiker

Post by djambo »

Indeed goed Thierry nog eens gezien te hebben al was ik aan het twijfelen in het begin, maar dat zal de maanden inactiviteit zijn #-o #-o #-o Mooi parcours, veel bos, en ja de sneeuw en ijs en glibbertoestanden , dat is nu eenmaal de winter hee, af en toe met samengeknepen billen, en gelukkig nooit de grond gekust :roll: zou er niet mogen van dromen dat het seizoen hier al zou eindigen =D> maar pico bello georganiseerd de rit van 120 km meer dan waard =P~
BULL150
Mountainbiker

Post by BULL150 »

MADRISTA666 wrote:
BULL150 wrote:
nee sorry vond niks technisch! het ijs maakte het moeilijk maar heeft niet met technische stroken te maken hé :wink: das rechtblijven of vallen
en de 65 km gedaan hé?
... daar waren toch een paar zeer technische afdalingskes bij??
zaten ook in de cronorit van Pecrot dit jaar

wat ook grappig was,,, zo'n kort maar stijl klimmetje (akkoord, de goeie rijden daarop, maar toch ...)
samen met de Jo staan we daar toch al een paar minuten te proberen hoe we daar in godsnaam boven moeten geraken (mijne maat is totzelfs op zijne rug helemaal van boven terug tot beneden "gegleden")

... tot er ons een lieve dame attent op maakte dat er links een touw hing !!
:oops: :oops: :oops:
redben
Mountainbiker

Post by redben »

Wij waren der ook bij en konden deze schaatspartij zeker apprecieren.
Thx Zoenkers voor deze goede organisatie en nu op naar onze eigen rit.
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Thierry, ik herken die beschrijvingen allemaal niet. Als dit de KIDS-tocht betreft hebben de deelnemers een aardig stukje plaatselijke geografie leren kennen, de appeljenever niet te na gesproken, want die heb ik ook niet gezien of geproefd. Zelf ben ik om iets voor de negenen gestart voor de 55 km. 15 km lang was het dreefjes rijden, iets te eentonig vond ik. Maar dan! De gekende stukjes maar in een extreem klimatologisch gegeven. Ik heb afgezien, dit was not done. Glijden en slieberen, ik voelde me soms kleunen in de Friese Elfstedentocht. Ik ben gelukkig niet gevallen, wel 27x biijna. Je moet echt wel een Zoenk-gevoel hebben om plezier te putten uit deze TT. Ik kom zeker terug!
LaGamuza
Mountainbiker

Post by LaGamuza »

Vandaag daar ook gaan rijden voor mij was alles OK (bevoorradingen en afpijling) den après was ook goe, op sommige plaatsen was het glad maar wat wil je met dit weer volgend jaar zeker weer van de partij goe bezig mannen tot volgend jaar
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

langs deze weg wou ik de mensen van het vlaams kruis bedanken voor de goede zorgen =D> =D> =D> ze hebben mijn pijntje heel goed verzorgt :cry: ben begot zelfs niet tot aan de eerste bevoorrading geraakt :oops:
Glenn92
Mountainbiker
Location: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380

Post by Glenn92 »

Het waren zeer gladde maar fijne 65 kilometers die ik gereden heb.
Vandaag veel zien vallen waaronder ene die vlak voor mij viel 200 meter verder stak hij mij voorbij en nog een beetje verder lag hij terug op de grond #-o .

Maar wel een perfect georganiseerde tocht =D> =D> =D>
Post Reply