Zo 14/02/2010 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
frederik76
Mountainbiker
Location: Cube Reaction HS33 20" ('09) / Cube Ltd 1 18" ('06) / Scott Tonapah 20" ('93)

Post by frederik76 »

Schijfrem wrote: Dan krijg je toch effe de rillingen en weet je weer dat vandaag met moeder natuur niet te sollen viel :-?
ik ben ook los op m'n gezicht gegaan, aan den arrivé hebben ze nog sneeuw & ijs uit mijne helm gehaald ... (en net ook een aspirineke mogen pakken)
Schijfrem wrote: Soit, alles was OK voor mij maar ... wat ik niet begreep waren die nummers met de pechzones op. TOTAAL NUTTELOOS als je aan de inschrijving geen briefke krijgt met een noodnummer op en men nagelaten had om op die plaketten een noodnummer te vermelden!!
Hier hebben ze wat mij betreft ne kleine steek laten vallen.
Aan de inschrijving (bij mij toch) een briefke meegekregen met daarop oa "0498/94.60.60"
t-C-elite
Mountainbiker

Post by t-C-elite »

Organisoren harsikke bedankt voor deze tocht!
zelf heb ik de 65 gedaan en is prima bevallen, het begin (tot 45 km) was super! veel dalingen en singletracks :-D
jammer genoeg waren de kilomoters daarna heel erg Ijzig! :P dus het was oppassen geblasen, gelukkig ben ik maar 2x onderuit gegaan met geen gevolgen.
Maar verder prima vermaakt.
Gr.
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

jaro wrote:De noodnummers lagen op de tafels van de inschrijving, kon je gewoon meenemen.
Ok maar bij mij was er een probleem met het inscannen van mijn VWB lidkaart en dan ben je even afgeleid. Ik heb ze niet zien liggen en beter was dat ze deze hadden aangereikt samen met die kabelbinder. Plus, er zijn steeds mensen zijn die dergelijke briefjes kunnen kwijtspelen onderweg.
Dus het blijft wenselijk dat ze ook een noodnummer op die plakaten hadden vermeld, toch maar een kleine moeite als je het mij vraagt?
:wink:
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

frederik76 wrote: Aan de inschrijving (bij mij toch) een briefke meegekregen met daarop oa "0498/94.60.60"
Mij hebben ze er jammer genoeg geen gegeven.
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Schijfrem wrote:
jaro wrote:De noodnummers lagen op de tafels van de inschrijving, kon je gewoon meenemen.
Ok maar bij mij was er een probleem met het inscannen van mijn VWB lidkaart en dan ben je even afgeleid. Ik heb ze niet zien liggen en beter was dat ze deze hadden aangereikt samen met die kabelbinder. Plus, er zijn steeds mensen zijn die dergelijke briefjes kunnen kwijtspelen onderweg.
Dus het blijft wenselijk dat ze ook een noodnummer op die plakaten hadden vermeld, toch maar een kleine moeite als je het mij vraagt?
:wink:
Ik heb de gewoonte om dat noodnummer direkt in mijn GSM op te slagen, is heel praktisch. Het briefje leg ik dan gewoon terug.
frederik76
Mountainbiker
Location: Cube Reaction HS33 20" ('09) / Cube Ltd 1 18" ('06) / Scott Tonapah 20" ('93)

Post by frederik76 »

jaro wrote:Ik heb de gewoonte om dat noodnummer direkt in mijn GSM op te slagen, is heel praktisch. Het briefje leg ik dan gewoon terug.
Bij mij ook, als ge het nodig hebt, is meestal dringend, en wil je geen tijdverliezen met de nummer nog te zoeken
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Was een mooie tocht maar wel over glad ijs.
3 keer onderuit gegaan waarvan 1 keer met pijnlijke gevolgen, in die laatste lange bosdreef.
Vond het toch op het randje, had niet verwacht dat het zo glad zou liggen.
Sneeuw was vrijwel overal in ijs omgezet maar dat kon de organisatie gisteren natuurlijk niet weten.
Andere jaren vind het een TT om u tegen te zeggen.
Dit jaar door de weersomastandigheden vond ik het veel minder, op sommige momenten zelfs saai. (maar dat is mijn mening)
Waar anders lastige klims zijn, waren het nu boulevards met verharde ondergrond.
Eén keer misgereden met mijn bikemaat, en raar maar waar op deze baan (een offroad stukje) stond ook een geel pijltje van hetzelfde soort !!!
Daarna natuurlijk niks meer.
Overgebleven van vorig jaar.. :-k

Verder een dikke plus voor de organisatie.
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

is de dees effe blij da ze ni geweest is ... khad er zeker ook een paar keer bij gaan liggen :wink:
spaver
Mountainbiker

Post by spaver »

spijtig dat ik vandaag ni kon gaan, verrekte buikloop van deze nacht heeft roet in het eten gegooid.

Keek er naaruit om in de sneeuw te gaan rijden vandaag de fiets stond klaar, kleren lagen klaar.
Volgend jaar beter zeker.

Verdomme #-o
madrista666
Mountainbiker

Post by madrista666 »

Organisatie prachtig en super... tochtje zelf teleurstellend saai en niks technisch! Maar we hebben kunnen biken en dat is het voornaamste!
Post Reply