Zo 14/02/2010 Waregem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Riding Butcher
- Mountainbiker
Post by Riding Butcher »
schonen tt, een vlamparcours. 1 minpuntje maar tligt aan mijzelf, kennis gemaakt met ijs en een milliseconde later met het water onder het ijs.
- Taghonske
- Mountainbiker
Ik vond ook dat er nogal weinig off-road was op de 37km, maar voor een wintertocht is dat normaal. Moest het een week geregend hebben, zouden we blij geweest zijn met de verharde weg. Op de organisatie is anders niets aan te merken. Magnifieke bevoorrading met ruime keuze(frangipane, peperkoek, banaan, sinaasappels, lekkere! sportdrank, soep) en bediening door schone meiskes

- MTBSDVD83
- Mountainbiker
Om 8u30 vertrokken van thuis uit richting T'Gaverke en de 55 km gebold. Mooi en ideaal parcour voor in deze weersomstandigheden.
1ste bevoorrading was wat povertjes tegenover de 2de die wel super was voor de rest was alles dik in orde.
Thuisgekomen met 66km op de teller en een gem. van 19.9
- Volgens dak heb horen zeggen een kleine 700 deelnemers.
GPS-Track 55 Km: http://www.routeyou.com/route/view/1937 ... 4022010.nl
@ Topke --> Het was lekkere soep zeker
1ste bevoorrading was wat povertjes tegenover de 2de die wel super was voor de rest was alles dik in orde.
Thuisgekomen met 66km op de teller en een gem. van 19.9
- Volgens dak heb horen zeggen een kleine 700 deelnemers.
GPS-Track 55 Km: http://www.routeyou.com/route/view/1937 ... 4022010.nl
@ Topke --> Het was lekkere soep zeker
Last edited by MTBSDVD83 on Sun 14 Feb 2010 16:16, edited 2 times in total.
- Vuul Ventje
- Mountainbiker
Post by Vuul Ventje »
Eerst wat staan klappertanden voor het vertrek en de bekende koude vingertoppen, maar binnen de kortste keren hadden we al warm en waren we toch blij dat we deze gereden hadden. Ik rij altijd graag in deze streek; vooral wanneer dat befaamde bosje in het parcours zit!
Enige minpuntje; of misschien voor sommigen juist niet
dat de vrouwendouches veel aandacht kregen van de mannen.(of zat Valentijn daar al voor iets tussen?
)
Na een tijdje weer eens de MTB uitgehaald, ditmaal voor een thuisrit op 4 km van mijn thuis in Desselgem, heb de 35 km gedaan die er maar 31 waren ofwel scheelde er iets met de fietscomputer!
Parcours die volledig mijn ding was, niet ploeteren, overal verharde ondergrond uitgezonderd 2 plassen die bijzonder diep waren!)
Bevoorrading was schitterend en de valentijnssoep smaakte geweldig ze DINGSKE!
Proficiat aan de organisatie, tot volgend jaar!

Parcours die volledig mijn ding was, niet ploeteren, overal verharde ondergrond uitgezonderd 2 plassen die bijzonder diep waren!)
Bevoorrading was schitterend en de valentijnssoep smaakte geweldig ze DINGSKE!
Proficiat aan de organisatie, tot volgend jaar!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Deze morgen ook gestart voor de 55 km. In het begin wat opletten, maar eens gewoon aan den ondergrond was het leuk rijden. Samen met een bende Krierecrossers begonnen aan de rit. De verbroedering was eens leuk. Na de gavers dan samen met mijnen bikemaat doorgereden om dan later ingehaald te worden door een kleinere delegatie van krierecrossers die vrij spel gekregen hadden
Leuke tocht, qua parcours niet veel speciaals, maar door de bevroren ondergrond toch wel hier en daar wat technischer dan in gewone omstandigheden. Het zoeken naar het juiste spoor zorgde bij velen wel soms voor bokkesprongen...
Uiteindelijk aangekomen na 52 km met 21.8 km/u gemiddeld... Vooral de laatste kilometers nog eens goed doorgegeven
Merci aan de organisatie voor deze tocht!
Leuke tocht, qua parcours niet veel speciaals, maar door de bevroren ondergrond toch wel hier en daar wat technischer dan in gewone omstandigheden. Het zoeken naar het juiste spoor zorgde bij velen wel soms voor bokkesprongen...
Uiteindelijk aangekomen na 52 km met 21.8 km/u gemiddeld... Vooral de laatste kilometers nog eens goed doorgegeven
Merci aan de organisatie voor deze tocht!
- Biebabeloela
- Mountainbiker
Post by Biebabeloela »
Eerste mtb-tocht met klikpedalen (ik heb ze sinds vrijdagavond)... Slechtste moment van het jaar (ijs en modder) maar toch ben ik maar 1 maal gevallen. Het parcours was inderdaad niet zo denderend maar in mijn situatie vond ik dat nu eens niet zo erg
. Vond het wel aangenaam, waarvoor dank aan de organisatie.