Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- smokey_fluppe
- Mountainbiker
Post by smokey_fluppe »
En, wa vind je ervan, al een beetje gewentwoutrr wrote:Vandaag eens een klein toertje gereden op de baan met mijn gloednieuwe klikpedalen.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
vandaag wegens de sneeuw (en de peuppes) me laten overtuigen
om is een stukske int bos te gaan lopen... en om de kwelling nog wa aan te wakkeren, een stukske Neroroute meegepikt, om me te laten passeren door al die plezante mtb-ers ...
toch een goe toereke van 8 km gedaan, maar ineens al beslist da dit de eerste & laatste keer was ; been there, done that. theeft me niet écht kunnen bekoren.
volgende keer toch is proberen mé de bike da routeke te doen, as er nogis sneeuw is, om te proberen of mij da meer zint.
tja, ge moet het altijd is testen om te zien wa je hartje zegt ....
toch een goe toereke van 8 km gedaan, maar ineens al beslist da dit de eerste & laatste keer was ; been there, done that. theeft me niet écht kunnen bekoren.
volgende keer toch is proberen mé de bike da routeke te doen, as er nogis sneeuw is, om te proberen of mij da meer zint.
tja, ge moet het altijd is testen om te zien wa je hartje zegt ....
Het inklikken vergt nog wat moeite, ik moet soms een halfuur zoeken tegen dat ik er in zit maar het uitklikken gaat al redelijk vlot. Ik ga waarschijnlijk eens een beetje offroad oefenen vanmiddagsmokey_fluppe wrote:En, wa vind je ervan, al een beetje gewentwoutrr wrote:Vandaag eens een klein toertje gereden op de baan met mijn gloednieuwe klikpedalen.
- smokey_fluppe
- Mountainbiker
Post by smokey_fluppe »
Hehe, tis maar al doen da je het zal gewent komen, ik had ook problemen met inklikken, maar heb dan beetje mijn pedalen opengedraaid, zodat mijn plaatje er beter inklikken, en nu ga dat gelijk nietswoutrr wrote:Het inklikken vergt nog wat moeite, ik moet soms een halfuur zoeken tegen dat ik er in zit maar het uitklikken gaat al redelijk vlot. Ik ga waarschijnlijk eens een beetje offroad oefenen vanmiddagsmokey_fluppe wrote:En, wa vind je ervan, al een beetje gewentwoutrr wrote:Vandaag eens een klein toertje gereden op de baan met mijn gloednieuwe klikpedalen.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
ik heb nu crankbrothers, en moet helemaal terug gaan zoekensmokey_fluppe wrote:Hehe, tis maar al doen da je het zal gewent komen, ik had ook problemen met inklikken, maar heb dan beetje mijn pedalen opengedraaid, zodat mijn plaatje er beter inklikken, en nu ga dat gelijk nietswoutrr wrote:Het inklikken vergt nog wat moeite, ik moet soms een halfuur zoeken tegen dat ik er in zit maar het uitklikken gaat al redelijk vlot. Ik ga waarschijnlijk eens een beetje offroad oefenen vanmiddagsmokey_fluppe wrote: En, wa vind je ervan, al een beetje gewent
Ziet er een boeiende weekindeling uitmatthias d wrote:maandag: rust
dinsdag: 27,9km (weg) 25,1km/u [avg:133]
woensdag: 23,7km (bos) 16,6km/u [avg:116]
donderdag: 36,48km (duinen/strand) 19,9km/u [avg:128]
vrijdag: 29,13km (weg) 23,1km/u [avg:122]
zaterdag: 32,64km (duinen) 18,5km/u [avg:126]
zondag: 22,2km (strand) 21,4km/u [avg:124]
Zelf heb ik gisteren 27,86km op de weg gereden
-
den duracell
- Mountainbiker
Post by den duracell »