ik denk dat je nagels met koppen slaat.Superfan wrote:het is niet moeilijk dat dit een vlamparcour is, 't is net gelijk een wegrit.
ik zou echt wel graag ne keer zien hoe ze aan 65% off-road komen, want mannen kasseien dat is geen off-road hoor.
ik ga hier niet snel negatieve kritiek neerpennen, maar ik vond dit een vtt onwaardig, als je ziet dat we vorige week in Sijsele in dezelfde omgeving een super tt hebben gereden, dan weet je het wel.
Een simpel blad papier met de aanduiding waar de douches voor de dames en de heren was, dat was blijkbaar ook teveel gevraagd.
En vooral ik weer een hoop kritiek over mij krijg, ik was echt niet de enige die hier zo over denkt, misschien durven anderen het niet zo stellen, en ja, ik help al 14 jaar tt's organiseren, ik weet waarover ik spreek.
Als het goed is dan is het goed, als het slecht is dan mag het ook gezegd worden, en dit was slecht.
Ik had net hetzelfde gevoel, heb deze voormiddag de 55 km gereden en vond het zoveel road dat ik uit armoede de reigers in de sloten ben beginnen tellen.
Enkel het (gekende ) stuk langs het schipdonkkanaal heeft me kunnen bekoren, maar ik had steeds weer het gevoel dat er veel meer uit te halen was dan nu. waarom al die weilanden links of rechts laten liggen en gewoon rechtdoor over een stuk asfalt rijden????
hebben jullie dan geen moeite gedaan om een plaatselijke landbouwer aan te spreken? er staan nu toch geen gewassen op de velden?
Zo rijden we langs het paalbos en niet erdoor
het stuk in ryckevelde mocht ook iets anders zijn dan de spoorwegbedding.
Ik vond dat alles in functie van de tocht langs het schipdonkkanaal stond en hoe we er geraakten en weer terug kwamen, was blijkbaar niet zo belangrijk.
Van mij krijgen de organisatoren wat krediet, maar het is idd hun eerste organisatie niet.
En zoals Superfan al zei, als je hier op het forum durft je mening zeggen, krijg je bakken kritiek over je.
Hopelijk volgend jaar beter!!!!